گربه‌ای که بچه‌اش را برای درمان به بیمارستان برد

کارکنان بیمارستان پیش‌تر از این گربه مراقبت کرده و خارج از ساختمان، برایش غذا و آب گذاشته بودند

انتشار ویدیویی از یک گربه‌ که فرزندش را به دهان گرفته و برای درمان به بیمارستان می‌برد، توجه‌ زیادی به خود جلب کرده است.

این ویدیو که در بیمارستان منطقه کاراباغلار ازمیر ترکیه ضبط شده است، گربه‌ای را  نشان می‌دهد که بچه‌گربه‌ را محکم به دندان گرفته و به بخشی در بیمارستان می‌برد. 

افرادی که در ویدیو دیده می‌شوند، به گربه مادر راه می‌دهند تا از داخل ساختمان عبور کند و صداهایی می‌شنویم که به دیگران می‌گویند از سر راه گربه کنار بروند.

بنابر گزارش‌ها، کارکنان بیمارستان پیش‌تر از این گربه مراقبت کرده و خارج از ساختمان بیمارستان، برایش غذا و آب گذاشته بودند. 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در بیمارستان، پزشکان و پرستاران پس از معاینه بچه‌گربه متوجه شدند که حیوان دچار عفونت چشم شده است و پس از مشاوره، از یک کلینیک دامپزشکی برای درمان او کمک گرفتند. 

در ویدیوی دیگری که کارکنان این بیمارستان در ترکیه ضبط کرده‌اند، دو بچه‌گربه دیده می‌شود در که یک جعبه قرار گرفته‌اند و یکی از افراد کادر درمان با آن‌ها صحبت می‌‌کند؛ در ویدیویی دیگر نیز پرستاری دیده می‌شود که برای درمان عفونت چشم بچه‌گربه، از قطره چشم استفاده می‌کند. 

یکی از کارکنان بیمارستان در گفت‌وگو با رسانه‌های محلی گفت: «ما به این گربه که در کنار ساکنان محله، در خیابان زندگی می‌کرد، غذا و آب می‌دادیم؛ اما نمی‌دانستیم که او به‌تازگی چند بچه به‌دنیا آورده است.»

بیشتر از زندگی