پیرس مورگان پس از انتقاد از ادعاهای مگان مارکل استعفا داد

مورگان گفته بود کلمه‌ای از اظهارات مگان درباره «درخواست کمک از قصر پس از فکر به خودکشی» را باور ندارد

پیرس مورگان در حال گفت‌و‌گو با یکی از کاندیداهای ملکه زیبایی جهان در سال ۲۰۱۹-DANIEL LEAL-OLIVAS / AFP

پیرس مورگان، مجری مشهور بریتانیایی و برنامه تلویزیونی «صبح به خیر بریتانیا» پس از انتقاد از اظهارات مگان مارکل، عروس خانواده سلطنتی در مصاحبه با اپرا وینفری، از کار خود استعفا داد.

آی‌تی‌وی این خبر را تایید کرده است. برخی منابع مطلع نیز به دیلی‌میرر گفتند، استعفای مورگان زمانی انجام شد که از او خواسته شد روی آنتن زنده از مگان مارکل عذرخواهی کند.

مورگان هنوز در این زمینه اظهارنظر نکرده است.

مورگان در نخستین برنامه صبحگاهی خود پس از پخش دوشنبه‌شب مصاحبه اپرا وینفری، مجری سرشناس آمریکایی با مگان مارکل، از اظهاراتی که او در این مصاحبه مطرح کرده بود، انتقاد کرد و گفت برخی از آنها را باور ندارد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

مگان مارکل در این مصاحبه به نوعی خود را قربانی معرفی کرد و مدعی شد از شدت فشار به خودکشی فکر می‌کرده است. یکی از موضوعاتی که موجب ناراحتی مگان مارکل در زمان بارداری فرزندش در قصر سلطنتی شده بود، این است که کسی درباره رنگ پوست نوزادی که به دنیا خواهد آمد، پرسشی مطرح کرده بود. لباس دختر‌های کوچکی که قرار بود در مراسم عروسی جلوی مگان راه بروند و گل روی زمین بریزند نیز از دیگر فشارهای عصبی وارد شده به مگان مارکل بود.

پیرس مورگان در واکنش به اینکه مگان گفته بود به خودکشی فکر می‌کرده و از قصر سلطنتی بریتانیا کمک خواسته بود، گفت: «کلمه‌ای از این اظهارات را باور ندارم.» او همچنین مگان و شاهزاده هری را «لوس» توصیف کرد و گفت که آنها سلطنت بریتانیا را تضعیف می‌کنند.

پیرس مورگان در برنامه تلویزیونی سه‌شنبه، زمانی که یکی از همکارانش او را به توهین به مگان مارکل متهم کرد و رفتار او را «شیطانی» خواند، در حالی که برنامه هنوز در حال پخش زنده بود، این شوی تلویزیونی را ترک کرد.

این صحنه میلیون‌ها بار در شبکه‌های اجتماعی دیده شده است. مصاحبه مگان و هری با اپرا وینفری نیز تا روز سه‌شنبه ۱۱ میلیون‌ بیننده داشته است.

نهاد ناظر بر رسانه‌های بریتانیا، افکام، اعلام کرده که درباره اظهارات مورگان تحقیق می‌کند.

بیشتر از فرهنگ و هنر