برد امیدبخش یووه پیش از بازی مقابل پورتو

موراتا برای خود «شبی رونالدویی» آفرید و بی‌شک، بهترین بازیکن این مسابقه بود

موراتا مهاجم اسپانیایی تیم فوتبال یوونتوس - MIGUEL MEDINA / AFP

با بازگشت یووه به روند سابق، تیم فوتبال یوونتوس در مهمترین و حساس‌ترین مسابقه هفته بیست و پنجم سری آ ایتالیا موفق شد تیم فوتبال لاتزیو را در آلیانس، ورزشگاه خانگی خود، با نتیجه سه بر یک شکست دهد. این بازی برای پیرلو و شاگردانش بسیار اهمیت  داشت چرا که آن‌ها ‌باید روز سه‌شنبه و در دور برگشت مسابقات لیگ قهرمانان اروپا، مقابل تیم فوتبال پورتو بازی کنند و از آنجایی که آن‌ها در دیدار رفت در کشور پرتغال، بازی را با حساب دو بر یک واگذار کردند، با برد یک بر صفر در بازی برگشت می‌توانند به مرحله بعدی مسابقات راه یابند.

همین موضوع سبب شد تا پیرلو در این بازی نسبتا حساس، خطر نکند و رونالدو را از ابتدا در ترکیب اصلی تیم قرار ندهد. دیبالا هم که به تازگی از مصدومیت رهایی پیدا کرده است، روی نیمکت ذخیره‌ها نشست.  پیرلو با توجه به کار دشواری که در این فصل از مسابقات سری آ در پیش دارد و رقابت با تیم‌های میلانی برای فتح اسکودتو را تا حدودی دست‌نیافتنی می‌بیند، می‌داند که مسابقات لیگ قهرمانان چقدر برای یووه و ماندن او روی نیمکت این تیم مهم است.

تیم فوتبال لاتزیو هم که در این فصل از مسابقات نتوانسته است مانند سال‌های گذشته، اقتدار خود را نشان دهد، برای حفظ رده خود در جدول و تلاش برای گرفته سهمیه فصل بعد مسابقات اروپایی، تلاش می‌کند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

بازی در نیمه نخست بسیار متعادل پیش می‌رفت تا این که در دقیقه ۱۴ و روی اشتباه مدافعان یووه، خواکین کورئا برای لاتزیو گل زد. بعد از دریافت گل، یووه تلاش کرد تا به جریان بازی بازگردد و بالاخره باز هم موراتا در این بازی کارساز شد و پاس او به گل تساوی یووه که آدرین رابیو به ثمر رساند، منجر شد.

در نیمه دوم، یووه عملکرد بهتری داشت و بازی هماهنگ‌تری را به نمایش گذاشت. موراتا در نیمه دوم موفق شد دو بار دیگر گل بزند. در شبی که رونالدو از ابتدا در مسابقه نبود، موراتا برای خود «شبی رونالدویی» آفرید و بی‌شک، بهترین بازیکن این مسابقه بود. پیرلو که از این نتیجه رضایت کامل داشت، در دقیقه ۶۹ رونالدو را جای موراتا وارد زمین کرد اما حضور او در نتیجه بازی تغییری حاصل نکرد و تلاش‌های لاتزیو هم برای زدن گل به نتیجه‌ نرسید.

پیرلو در پایان این بازی اظهار داشت: «ما در این دیدار ۲۰ دقیقه دیر شروع کردیم و روی یک اشتباه گل خوردیم، ولی در ادامه با سرعت دادن به بازی توانستیم جریان کار را در اختیار بگیریم. بازگشت بازیکنان اصلی به تیم، بسیار خوشحال‌کننده است. کوادرادو و آرتور به سختی تمرین کرده بودند. ما باید به بازی روز سه‌شنبه مقابل پورتو نیز توجه می‌کردیم. همین موضوع باعث شد از بازیکنان در پست‌های جدید استفاده کنیم و به خاطر این موضوع از آن‌ها ممنون هستم. مهم سه امتیاز این مسابقه بود که توانستیم با ازخودگذشتگی و تلاش به آن برسیم. ما باید به فکر بازی برگشت مقابل پورتو باشیم و برای جبران آن در خانه، تمام تلاش خود را خواهیم کرد و من به آن خوش‌بین هستم.»

 تیم فوتبال یووه با کسب این پیروزی حالا با میلان که در رده دوم جدول قرار دارد، یک امتیاز فاصله دارد و با ۵۲ امتیاز، در مکان سوم جدول است.

بیشتر از ورزش