نگرانی آندره پیرلو از دیدار برگشت مقابل تیم فوتبال اینتر

بازگشت دیبالا پس از گذراندن دوران مصدومیت شاید بهترین خبر برای پیرلو و تیم یوونتوس باشد

آندره پیرلو سرمربی تیم فوتبال یوونتوس - Miguel MEDINA / AFP

تیم فوتبال یوونتوس هفته گذشته در مرحله نیمه‌نهایی و دور رفت مسابقات کوپا ایتالیا موفق شد خارج از خانه، تیم فوتبال پر قدرت این فصل یعنی اینتر میلان را با سرمربیگری آنتونیو کونته شکست دهد و یک گام به دیدار پایانی این مسابقات نزدیک شود.

تیم یوونتوس در آن بازی توانست با دو گل رونالدو نیمی از راه را طی کند و امیدوار است که در بازی روز چهارشنبه با درخشش دوباره او و دیگر بازیکنان در فینال مسابقات حاضر شود. اما به نظر می‌رسد آندره پیرلو برای بازی امشب با مشکلات بزرگی روبه‌روست و باید با غیبت احتمالی چند بازیکن پا به این رقابت مهم بگذارد. او معتقد است که این بازی برای آن‌ها فینال زودهنگام است و جدای از برد در بازی رفت، آن‌ها در این دیدار باید پیروز میدان باشند.

یکی از مشکلات یووه در این دیدار غیبت احتمالی مدافع و کاپیتان این تیم لئوناردو بونوچی است که در بازی قبل یووه در برابر تیم آ. اس. رم از ناحیه ران پا آسیب دید و مجبور به ترک زمین مسابقه شد. از طرف دیگر به گوش می‌رسد که دو بازیکن کلیدی این تیم یعنی آلوارو موراتا و آرتور ملو نیز در این رقابت غایب خواهند بود. به گفته پزشکان آرتور ملو دچار سرماخوردگی شده است و به دلیل داشتن تب به احتمال زیاد در دیدار فردا حضور نخواهد داشت، موراتا نیز به دلیل مشکل معده احتمال می‌رود که دستان پیرلو را در این رقابت حساس در خط حمله خالی بگذارد و رونالدو قرار است به تنهایی جور او را بکشد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

 اما بازگشت دیبالا پس از گذراندن دوران مصدومیت شاید بهترین خبر برای پیرلو و تیم یوونتوس باشد، با این حال حضور او از ابتدا در میدان مسابقه بعید به نظر می‌رسد.

پیرلو در خصوص این بازی گفت: «ما باید در این رقابت با تمرکز کامل بازی کنیم، چیزی که در مسابقات اخیر آن را انجام داده‌ایم، به تازگی ما گل‌های کمی دریافت می‌کنیم و این مربوط به عملکردمان به صورت یک تیم است نه فقط خط دفاعی و امیدوارم در بازی فردا نیز موفق عمل کنیم.»

در سمت دیگر شاگردان آنتونیو کونته نیز برای جبران دیدار رفت از انگیزه بالایی برخوردارند. بازگشت لوکاکو و اشرف حکیمی می‌تواند قدرت تهاجمی خط حمله اینتر را دو چندان کند و آن‌ها قادرند با این قدرت هر تیمی را ازپیش رو بردارند.

کونته سرمربی اینتر می‌گوید: «ما باید باعث افتخار هوادارانمان باشیم، هر بازیکنی که پیراهن این تیم را بر تن می‌کند باید به آن افتخار کند و برای پیروزی تلاش کند. همان طور که قبلاً نیز گفتم یووه تیم بزرگی است و شما باید برای شکست دادن آن‌ها بهترین عملکرد خود را ارائه دهید و ما باید سخت کار کنیم تا برای آن آمده باشیم.»

بیشتر از ورزش