خوشحالی صدرنشینان از توقف رئال مادرید

تیم فوتبال رئال با این تساوی هم امتیاز با بارسلونا ۵۳ امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل کمتر در رده سوم جدول قرار گرفت.

ایسکو و ماریانو دیاز از بازیکنان رئال مادرید - JAVIER SORIANO / AFP

زیدان سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید بهترین فرصت را برای نزدیک شدن به صدر جدول و تیم فوتبال اتلتیکومادرید از دست داد.

آخرین دیدار از هفته بیست و پنجم مسابقات لالیگا اسپانیا بین دو تیم رئال مادرید و رئال سوسیداد برگزار شد. دو تیم در حالی باهم روبه‌رو شدند که تیم رئال مادرید می‌توانست با پیروزی در این مسابقه به اختلاف دو امتیازی با اتلتیکو برسد از طرفی دیگر تیم سوسیداد به دلیل شکست در مقابل منچستریونایتد و حذف از مسابقات اروپایی حال و روز خوبی را سپری نمی‌کرد، با این حال آن‌ها در این فصل از مسابقات در رده پنجم جدول قرار دارند و به دنبال گرفتن سهمیه برای مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در سال آینده‌اند و برای پیروزی پا به این رقابت گذاشتند.

این بازی که در شهر مادرید و به میزبانی رئال برگزار شد با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید. زیدان در این رقابت حساس چهار مهره کلیدی خود را در اختیار نداشت و این شاید یکی از مهم‌ترین دلایل نتیجه نگرفتن این تیم در این مسابقه بود. غیبت گلزن اصلی تیم یعنی کریم بنزما بزرگ‌‌ترین ضربه به رئال در این دیدار بود چراکه او در این فصل، دوازده گل برای مادریدی‌ها به ثمر رساند و در بسیاری از مسابقات توانست گل پیروزی تیم را به ثمر برساند، نبودن ادن هازارد که در بازی‌های اخیر به خوبی در ترکیب تیم جا افتاده بود و حضور تأثیرگذاری در مسابقات از خود نشان داده است و درخط دفاعی غیبت کارواخال وکاپیتان کهکشانی‌ها سرخیو راموس بود که به دلیل جراحی زانو حداقل تا سه هفته دیگر نمی‌تواند تیم رئال را در مسابقات همراهی کند، اما شاید خبر خوش برای طرفداران این تیم توافق راموس با باشگاه برای ماندن در رئال باشد که به نظر می‌رسد قرار است سالیانه ۱۲ میلیون یورو دریافت کند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

تیم فوتبال رئال در نیمه نخست مسابقه مقابل سوسیداد کار را بهتر آغاز کرد و موقعیت‌ها زیادی را نیز روی دروازه تیم مهمان ایجاد کرد اما مهاجمان این تیم به خصوص آسنسیو و ماریانو دیاز نتوانستند از آن‌ها به خوبی استفاده کنند. در نیمه دوم زیدان تیم را متفاوت‌تر وارد زمین کرد و با تغییر چینش بازیکنان کار را برای خود و تیم رئال سخت کرد که همین موضوع باعث شد تا سوسیداد توپ و میدان را در اختیار بگیرد و در دقیقه ۵۵ به گل رسید.

بعد از گل، زیدان به اشتباه خود پی برد و با تعویض‌ها و تغییر آهنگ بازی موفق شد در دقایق پایانی از شکست بگریزد و توسط وینیسیوس گل تساوی را وارد دروازه سوسیداد کرد.

زیدان در پایان بازی در جمع خبرنگاران ظاهر شد و با سؤالات تند آن‌ها مبنی بر اشتباه او در نیمه دوم مواجه شد. او در پاسخ چنین اظهار داشت: «ما در کل بازی خوبی انجام دادیم و باید در این مسابقه پیروز می‌شدیم چراکه موقعیت‌های بسیاری ایجاد کردیم. در خصوص نیمه دوم بله درست است ما روش بازی را تغییر دادیم و این به ضرر ما تمام شد اما پس از ده دقیقه به شرایطمان بازگشتیم و درنهایت توانستیم گل تساوی را به ثمر برسانیم.

تعویض‌هایمان بسیار نتیجه داد و همین باعث شد تا نمایش بهتری داشته باشیم. اما در زدن گل بد شانس بودیم و توپ‌هایمان به گل تبدیل نمی‌شد. این بازی تمام شده است و باید به فکر دربی باشیم.»

تیم فوتبال رئال با این تساوی هم امتیاز با بارسلونا ۵۳ امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل کمتر در رده سوم جدول قرار گرفت.

بیشتر از ورزش