دختر اوباما، نویسنده برنامه تلویزیونی آمازون می‌شود

طی سال‌های گذشته، دختر رئیس‌جمهور سابق به دلایل مختلف به سرخط خبرها راه یافته و جنجال‌آفرین بوده است

این، اولین کار خانم اوباما برای نویسندگی یا حضور در تولید برنامه‌ای تلویزیونی نیست- MANDEL NGAN / AFP

مالیا اوباما، دختر بزرگتر باراک اوباما، رئیس‌جمهور سابق ایالات‌متحده، ظاهرا قرار است به عنوان نویسنده برنامه تلویزیونی دونالد گلاور برای آمازون، شروع به کار کند.

این خانم ۲۲ ساله استخدام شده است تا عضوی از نویسندگان مجموعه‌ای جدید برای سرویس آمازون پرایم ویدیو باشد.

نشریه «هالیوود ریپورتر» گزارش کرد که قرارداد دونالد گلاور با آمازون شامل چندین پروژه و یک سریال است و در میان آنها ممکن است برنامه «کندو» قرار داشته باشد که درباره شخصیتی مانند بیانسه خواهد بود.

در این گزارش آمده است که پروژه یادشده اینک در حال استخدام نویسندگان است که خانم اوباما یکی از آن‌ها است. این، اولین کار خانم اوباما برای نویسندگی یا حضور در تولید برنامه‌ای تلویزیونی نیست. او در سال ۲۰۱۵ برای سریالی در شبکه اچ‌بی‌او به نام «دختران» (Girls) نیز کارآموزی کرده است. 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در سال ۲۰۱۷، لنا دانهام، خالق سریال مذکور به هاوارد استرن، مجری رادیو، گفت که مالیا اوباما یک فرشته است. خانم دانهام گفت: «او خیلی علاقه‌مند بود و برای کارآموزی به اچ‌بی‌او می‌آمد و آن‌ها گفتند چه می‌شود اگر او هفته‌ای دو روز سر صحنه فیلمبرداری سریال دختران برود. او عاشق این سریال بود و خب ما هم او را مجبور نمی‌کردیم که برود برای ما قهوه بگیرد ولی او می‌خواست تمام این کارها را انجام دهد و این نکته‌ای خیلی جالب درباره او بود.»

طی سال‌های گذشته، دختر رئیس‌جمهور سابق و دانشجوی دانشگاه هاروارد، به دلایل مختلف به سرخط خبرها راه یافته و جنجال‌آفرین بوده است. در سال ۲۰۱۷، او در اعتراضاتی علیه خط لوله نفتی داکوتا شرکت کرد و در سال ۲۰۲۰ در تظاهرات «جان سیاه پوستان مهم است»، حضور داشت.

در سال ۲۰۱۹، ویدیویی از او که در دستشویی دانشگاه، حلقه‌های دود از دهان بیرون می‌داد، جنجال‌آفرین شد ولی ایوانکا ترامپ، دختر رئیس‌جمهور وقت ایالات‌متحده، دونالد ترامپ، از او دفاع کرد و گفت: «مالیا اوباما باید از همان حریم خصوصی برخوردار باشد که سایر همکلاسی‌هایش دارند. او جوانی بالغ و شهروندی معمولی است و نباید در زندگی او دخالت شود.»

© The Independent

بیشتر از جهان