سرمربی منچستر یونایتد کاوانی را هم‌تراز تام بردی، قهرمان فوتبال آمریکایی ‌می‌داند

تام بردی الگویی است برای دیگر ورزشکاران که در سن ۴۳ سالگی هم می‌توان به جایگاهی دست یافت که او احراز کرده است

سرمربی یونایتد تأثیر بردی در بوکانیرز را با مهاجم کهنه‌کار منچستر، کاوانی مقایسه کرد-Lindsey Parnaby / POOL / AFP

اوله گونر سولشر معتقد است که منچستر یونایتد، تام بردی خاص خود را در قالب ادینسون کاوانی دارد و می‌گوید که خطوط ارتباطی برای تبادل نظر با تامپا بی بوکانیرز در مالکیت خانواده گلیزر همیشه باز بوده است.

باشگاه بوکانیرز روز یکشنبه آینده در مسابقات قهرمانی فوتبال آمریکایی مقابل باشگاه چیفس از کانزاس سیتی برای تصاحب دومین عنوان قهرمانی خود از زمان تملک مالکوم گلیزر بر این تیم در سال ۱۹۹۵، روی تام بردی، مدافع ۴۳ ساله خود، حساب کرده است.

سولشر گفت که رسیدن بوکانیرز به بازی قهرمانی فوتبال آمریکایی که روز یکشنبه در ورزشگاه خودشان در تامپا در فلوریدا برگزار می‌شود، «مایه مسرت است» و اظهار داشت که یونایتد از طریق خانواده گلیزر با این تیم فوتبال آمریکایی در تماس بوده است.

سرمربی یونایتد همچنین تأثیر بردی در بوکانیرز را با مهاجم کهنه‌کار منچستر، کاوانی، از زمان ورود او به اولدترافورد در ماه اکتبر مقایسه کرد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

سولشر گفت: «وقتی در اوج بازی می‌کنید، می‌کوشید تا افق دید خود را بزرگ‌تر کنید و برای کسب نظر، شبکه‌ای از صاحب‌نظران دور خود جمع کنید. من از این که خانواده گلیزر و تیم آن‌ها آخر این هفته در مسابقات قهرمانی فوتبال آمریکایی بازی خواهند کرد، خیلی خوشحالم.»

«بهترین درسی که من از فوتبال آمریکایی می‌گیرم، داستان تام بردی است؛ این که برای تداوم حرفه ورزشی در این سن و سال چه می‌کند، و این که وارد یک تیم جدید شده است و آن را با خود به بازی قهرمانی کشانده است.»

«البته او خودش تنها نیست، اما ما به بازیکنان جوان خود می‌گوییم که برای ماندن در سطح بالا، استعداد طبیعی کافی نیست، بلکه فداکاری‌، سخت‌کوشی و تمرکز لازم است.»

او افزود: «ما هم در تیم خود به طرز مشابهی ادینسون را داریم که از وقتی به تیم ملحق شده است، تأثیر شگرفی روی تیم گذاشته است. اریک کانتونا نیز تأثیر مشابهی داشته است.»

«بنابراین، تام بردی الگویی است برای دیگر ورزشکاران که در سن ۴۲ یا ۴۳ سالگی هم می‌توان به جایگاهی دست یافت که او احراز کرده است. امکان‌پذیر است. ما به تبادل نظر بین خود ادامه خواهیم داد.»

خرید منچستر یونایتد توسط خانواده گلیزر در سال ۲۰۰۵ همچنان بحث‌برانگیز است. این امر باعث تقسیم طرفداران این باشگاه شده است. برخی از هواداران باشگاه غیر‌لیگی اف‌سی یونایتد آو منچستر را راه انداخته‌اند.

© The Independent

بیشتر از ورزش