آنجلینا جولی از زندگی شخصی‌اش می‌گوید: چند سال اخیر بسیار سخت گذشت

«از زمانی که جوانتر بودم بسیار خوشحال‌تر هستم، شاید چون مادرم خیلی عمر نکرد و بالا رفتن سن برای من مثل یک پیروزی است»

Source News Feeds: Reuters Marketplace - Bang Showbiz German Online Report

آنجلینا جولی برای نخستین بار در مصاحبه‌ای جدید، زندگی شخصی خود صحبت کرد و گفت: «چند سال اخیر بسیار سخت گذشته است.»

این بازیگر ۴۵ ساله، انسان‌دوست و مادر شش فرزند که در سال ۲۰۱۶ از برد پیت، همسر سابق خود جدا شد، در گفت‌وگو با مجله وُگ انگلیس، صادقانه در مورد احساسات و جایگاه فعلی خود در زندگی صحبت کرد. وی اذعان کرد: «چند سال اخیر بسیار سخت گذشته است. من بیشتر بر التیام بخشیدن خانواده‌ خودم متمرکز بودم. کم‌کم دارد درست می‌شود؛ مثل یخی که آب می‌شود و خون دوباره در بدن جریان پیدا می‌کند.» او ادامه داد: «اما هنوز به آنچه در نظرم هست نرسیده‌ام. هنوز نرسیده‌ام اما امیدوارم که برسم.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

خانم جولی همچنین گفت که با بدن خود بیشتر احساس راحتی می‌کند: «من در سال‌های ۴۰ زندگی‌ خود، از زمانی که جوانتر بودم بسیار خوشحال‌تر هستم. شاید دلیلش این است که... نمی‌دانم ... شاید چون مادرم خیلی عمر نکرد، برای همین بالا رفتن سن برای من بیشتر مثل یک پیروزی است تا این‌که ناراحت‌کننده باشد.»

بازیگر فیلم «مالیفیسنت» از نقل‌مکان به ملک سابق سیسیل بی دمیلِ کارگردان و زندگی روزمره خود و خانواده‌اش هم سخن گفت. او اظهار داشت: «من هیچ‌وقت زیاد آرام و قرار نداشتم. با این‌که دوست داشتم مادر شوم و بچه‌های زیادی داشته باشم، همیشه دلم می‌خواست مثل جین گودال در جنگل‌ها سفر کنم. البته منظورم جنگل به معنای واقعی کلمه نیست. به نظر خودم، هیچ‌یک از خصوصیت‌های یک مادر سنتی در خانه را ندارم اما یک جور‌هایی دارم مدیریت می‌کنم؛ چون بچه‌هایی بسیار منعطف دارم و آن‌ها به من کمک می‌کنند؛ وگرنه خودم اصلا در این زمینه مهارت ندارم.»

جولی ادامه داد: «من فکر می‌کنم ما تیم بسیار خوبی تشکیل می‌دهیم. ممکن است کلیشه‌ای به نظر بیاید، اما عشق می‌ورزیم و سعی‌ خودمان را می‌کنیم. اگر هم یک موقع تخم‌مرغ‌ها را بسوزانیم، اشکالی ندارد. البته خب، شما با بچه‌های من آشنا هستید. آن‌ها بسیار توانمند هستند.»

© The Independent

بیشتر از زندگی