مارکوس روخو از یونایتد به بوکاجونیورز می رود

روخو از نوامبر سال ۲۰۱۹ در منچستریونایتد بازی نکرده است و تنها در دقایق آخر بازی با برایتون اند هووالبیون از روی نیمکت به زمین آمد

مارکوس روخو، قرار است با تیم بوکسا به کشور خودش برگردد - AFP

مارکوس روخو در آستانه ترک منچستریونایتد و پیوستن به بوکاجونیورز است. به این ترتیب، اقامت شش و نیم ساله او در اولدترافورد به  پایان می‌رسد.

روخو از نوامبر سال ۲۰۱۹ در منچستریونایتد بازی نکرده است و تنها در دقایق آخر بازی با برایتون اند هووالبیون از روی نیمکت به زمین آمد. بازیکن سی ساله آرژانتینی نیمه دوم فصل پیش را به صورت قرضی در تیم استودیانتس بازی کرد و حالا قرار است با تیم بوکسا به کشور خودش برگردد.

اوله گونار سولشر، ‌سرمربی یونایتد گفت: «احتمالش زیاد است که قرارداد قرضی جس [لینگارد] با وستهام نهایی شود و احتمالش زیاد است که مارکوس به آرژانتین برگردد. مقداری کارهای اداری باقی مانده.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در آغاز این ماه، سولشر به روخود و هم‌تیمی‌اش سرخیو رومرو اجازه داد با باشگاه‌های دیگر مذاکره کنند. قرارداد هر دو بازیکن در پایان این فصل به آخر می‌رسد، ولی رومرو – دروازه‌بان ذخیره – هنوز تصمیمی نگرفته است.

سولشر گفت: «در مورد سرخیو چیزی نشنیده‌ام جز این که تا پایان قراردادش پیش ما می‌ماند.»

انتظار می‌رود لینگارد بیست و هشت ساله بی‌درنگ به صورت قرضی به وستهام بپیوندد و تا پایان فصل در استادیوم لندن بازی کند. یونایتد روز پنجشنبه با تیم شرق لندن به مبلغ یک و نیم میلیون پوند برای این قرارداد توافق کرد، و قرار شد وستهام، دستمزد لینگارد را تا پایان ماندنش در این تیم بپردازد.

سولشر گفت: «می‌خواهیم جس شاداب برگردد، به وستهام نشان داده‌ایم چه بازیکن خوبی است. فقط در مواردی بد آورد، مدتی به خاطر قرنطینه کووید و پرهیز از تماس نزدیک، از ما دور ماند. بقیه تیم وضع خوبی دارد. تقریبا مصدوم نداریم، برای همین نتوانسته جای خودش را در تیم باز کند.»

© The Independent

بیشتر از ورزش