لیدی گاگا و جنیفر لوپز در مراسم تحلیف بایدن

برنده یازده جایزه «گرمی» سرود ملی آمریکا را در مراسم تحلیف خواهد خواند

جنیفر لوپز (چپ) و لیدی گاگا (راست) در مراسم اهدا جوایز گرمی،‌ فوریه ۲۰۱۹- WENN / Reuters

بر اساس اخبار تأیید شده، قرار است در هفته آینده در مراسم تحلیف جو بایدن لیدی گاگا سرود ملی ایالات متحده را بخواند.

به گزارش مجله ورایتی، جنیفر لوپز، ستاره پاپ نیز قرار است در مراسم سوگند رئیس جمهور منتخب و معاون رئیس جمهور منتخب در چهارشنبه ۲۰ ژانویه در ضلع غربی ساختمان کنگره برنامه اجرا کند. این مراسم به طور معمول تقریباً از ساعت ۱۱ و نیم صبح آغاز می‌شود.

طرفداران این خوانندگان هیجان خود را از اعلام این خبر در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته‌اند. یکی از کاربران نوشت: «آخرین بار که لیدی گاگا سرود ملی را خواند دقیقاً پنج سال پیش در زمان دولت اوباما بود.»

«آن روز، [لیدی گاگا] نامزد جایزه اسکار و برنده ۶ جایزه گرمی بود. امروز، او برنده جایزه اسکار و برنده ۱۱ جایزه گرمی است.»

یک کاربر دیگر توییتر، با دستکار شعار انتخاباتی دونالد ترامپ نوشت: «لیدی گاگا، سرود ملی را دوباره عظمت بده!»

طرفدار سوم گفت: «شنیدن سرود ملی با اجرای  لیدی گاگا در مراسم تحلیف تنها خبری بود که امروز می خواستم بشوم.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

کاربر دیگری به زبان طعن نوشت: «بنابراین برای جو چهارشنبه لیدی گاگا و جنیفر لوپز برنامه اجرا می‌کنند. برای مرد نارنجی لی گرینوود و توبی کیت برنامه اجرا کردند. حدس بزنید چه کسی این رقابت را برد!»

در مراسم تحلیف همچنین آندره هال، یک آتش‌نشان، قرار است مراسم سوگند وفاداری به پرچم ملی را رهبری کند. همچنین آماندا گورمن، اولین برنده ملی شاعر جوانان، قرار است شعر بخواند.

یکی دیگر نوشت: «لیدی گاگا و جِی‌لو، مهمانی تحلیف در خانه من.»

یکی دیگر نوشت:« تبریک به لیدی گاگا و جنیفر لوپز برای دعوت شدن‌شان به مراسم تحلیف ریاست جمهوری در هفته آینده. گاگا با سرود ملی میدان را به وجد خواهد آورد. جنیفر لوپز همه را به شلاق خواهد بست (به روش مثبت). ما تماشا خواهیم کرد، خانمها!»

یکی دیگر نوشت: «به یاد داشته باشید وقتی ترامپ نتوانست مردم را به حضور در مراسم تحلیف خود جلب کند.»

پدر لئو جی ُدونووان، یکی از دوستان دیرین خانواده بایدن و رئیس سابق دانشگاه جورج تاون، دعایی را در مراسم خواهد خواند.  کشیش دکتر سیلوستر بیمن که کشیش کلیسای اسقفی متدیست آفریقایی بتل در شهر محل اقامت بایدن در ویلمینگتون در دلاور است، نیز یک مراسم مذهبی اجرا خواهد کرد. 

علاوه بر اجراهای پیش رو، تام هنکس میزبان یک ویژه برنامه تلویزیونی با زمان پخش ۹۰ دقیقه در مراسم تحلیف بایدن خواهد بود. نوازندگانی که قرار است موسیقی اجرا کنند شامل جاستین تیمبرلیک، جون بن جووی، دمی لواتو و آنت کلمونز است.

© The Independent

بیشتر از جهان