خداداد عزیزی و جنجالی دیگر در برنامه زنده تلویزیون

«چطور انتظار دارید میزبانی جام ملت‌های آسیا را به ایران بدهند؟»

دوشنبه شب و در جریان مسابقه فوتبال لیگ برتر ایران بین تیم‌های پرسپولیس و استقلال که از شبکه سوم سیمای ایران پخش می‌شد، در برنامه زنده تلویزیونی فوتبال برتر مهمانانی از بازیکنان و مربیان سابق دو تیم در استودیو حضور داشند.

یکی از مهمانان برنامه خداداد عزیزی بود که به تازگی بسیار پر کار شده است و خود مجری تلویزیون اینترنتی آنتن نیز هست. خداداد عزیزی به تازگی صحبت‌هایی را در شبکه‌های اجتماعی به حمایت از علی کریمی برای کاندید شدن در پست ریاست فدراسیون فوتبال انجام داده است که واکنش بسیاری از فوتبال‌دوستان را به همراه داشت و جنجالی جدید را در فوتبال ایران به‌وجود آورد. او که برای بحث کارشناسی در این برنامه حضور داشت باعث شد شب گذشته جنجال‌ها بیشتر شود. جایی که مجری برنامه محمدرضا احمدی نظر خداداد را راجع به فوتبال ایران و میزبانی در جام ملت‌های آسیا خواستار شد، با واکنش شدید خداد مواجه شد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

خداداد این گونه جواب داد که چطور انتظار دارید میزبانی جام ملت‌های آسیا را به ایران بدهند، به چه دلیل آن‌ها باید این کار را انجام بدهند؟ به عنوان مثال اگر تیم ملی فوتبال ژاپن به ایران سفر بکند، خانواده‌ها و تماشاگران زن آن‌ها بخواهند به داخل استادیوم‌ها بروند آیا امکان این موضوع وجود دارد: «ما که به خانم‌ها اجازه ورود به استادیوم را نمی‌دهیم چطور ممکن است آن‌ها میزبانی را به ایران بدهند، موضوعی که در گذشته نیز وجود داشت و نزدیک بود فوتبال ایران به دلیل همین موضوع تعلیق بشود. من حاضرم به شما امضا بدهم که این اتفاق نخواهد افتاد. این که ما بگوییم شما این جا بنشینید و خانم شما در آن قسمت از استادیوم امکان‌پذیر نخواهد بود.»

مجری برنامه محمدرضا احمدی نیز که با اظهارات خداداد عزیزی غافلگیر شده بود، سعی در جمع کردن بدون پاسخ موضوع داشت و عنوان کرد که این موضوع زیاد مهمی نیست و بعد از گرفتن میزبانی می‌توان این مشکلات را رفع کرد. اما آن طور که مشخص به نظر می‌رسد کارمندان صدا وسیما نیز خط و مشی مشخصی دارند و تابع قوانین خاصی هستند که این موضوع به آن‌ها اجازه بیان بعضی مطالب را نمی‌دهد.

بعد از صحبت‌های جنجالی خداداد در مورد علی کریمی و حال در مورد حضور زنان در استادیوم‌ها باید منتظر ماند و دید واکنش مسؤولان به سخنان خدادعزیزی در این برنامه زنده تلویزیونی چه خواهد بود، صحبت‌هایی که شجاعانه از سمت او بیان شد. این اولین باری نیست که خداداد عزیزی چنین واضح و آشکارا حرف خود را بیان می‌کند، طرز بیان و موضوعاتی که سال‌هاست کسی در ورزش ایران نمی‌تواند آن را در برنامه‌های زنده تلویزیونی به زبان بیاورد. باید دید که آیا این صحبت‌ها برای او در آینده تبعاتی خواهد داشت یا خیر.

بیشتر از ورزش