تأیید شایعات درباره علاقه فنرباغچه به جذب مسوت اوزیل از آرسنال

Paul ELLIS / AFP

آینده مسعود اوزیل همچنان نامشخص است، اما انتظار می‌رود که موضوع در آینده نزدیک حل شود.

این هافبک تهاجمی آرسنال از مارس گذشته در این تیم حضور نداشته است و در این فصل به طور کامل از لیست تیم در بازی‌های لیگ برتر و لیگ اروپا کنار گذاشته شده است.

میکل آرتتا اخیراً توضیح داد که اولویت ژانویه، واگذاری شماری از بازیکنان است. به نظر می‌رسد که این امر شامل اوزیل هم بشود، چرا که او از جمله بازیکنانی است که دستمزد هنگفت می‌گیرد.

رئیس این باشگاه پیش از این گفته بود که انتظار دارد برنامه‌های اوزیل در دوره نقل و انتقالات مشخص شود. قرارداد اوزیل که پیراهن شماره ۱۰ را به تن دارد، در تابستان تمام می‌شود. تیم‌هایی از لیگ‌های میجر لیگ و سوپر لیگ احتمالاً علاقه‌مند به جذب او باشند.

ارول بولوت، مدیر فنرباغچه، شایعات مبنی بر آن که احتمالاً به زودی این بازیکن جذب تیم او خواهد شد را تصدیق کرده است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

او گفت: «وضعیت مسعود اوزیل در روزهای آینده روشن خواهد شد.»

«نام مسوت بسیار مطرح است. اما پیش از آمدنش نمی‌توانم اظهار نظر کنم.»

این تیم در لیگ سوپر لیگ، پس از بشیکتاش در رده دوم قرار دارد. موضوع انتقال اوزیل به این تیم از مدت‌ها پیش مطرح بوده است، اما حقوق ۳۵۰ هزار پوندی او تاکنون مانع ترک آرسنال توسط او شده است.

نماینده اوزیل هفته گذشته اظهار داشت که اولویت او باقی ماندن در آرسنال است، اما همچنین انتظار می‌رود که ظرف ۱۰ روز آینده برنامه آتی خود را مشخص کند.

این بازیکن ۳۲ ساله می‌تواند برای یک انتقال آزاد در پایان فصل، یک پیش‌قرارداد امضا کند. از آنجا که بعید است که او در این فصل برای آرسنال بازی کند، اگر در ژانویه به تیم دیگری منتقل نشود، شاید تا ۱۶ ماه فرصت حضور در هیچ بازی‌ رقابتی نیابد.

© The Independent

بیشتر از ورزش