بیماری طولانی‌مدت مسوت اوزیل

تاکید پر مرتساکر بر اهمیت آمادگی جسمانی برای اوزیل

GLYN KIRK / IKIMAGES / AFP - مسوت اوزیل

پر مرتساکر از مسوت اوزیل خواست روی آمادگی جسمانی خود کار کند تا راهش را به ترکیب اصلی اونای امری در آرسنال بازیابد. این بازیکن آلمانی از آغاز فصل از بیماری رنج می‌برد. 

به نظر می‌رسید تصمیم امری برای سه مهاجم خویش در آینده‌ای نزدیک قطعی است: پیر امریک آبومایانگ، الکساندر لاکازته و نیکلاس پپه، که ممکن بود شانس اوزیل برای قرار گیری در ترکیب تیم از آغاز را به مخاطره اندازد.

ولی با مصدومیت لاکازته برای چند هفته، اوزیل می‌تواند با به دست آوردن آمادگی جسمانی‌اش فرصت بیشتری برای حضور در زمین بازی به دست آورد، کما این که مرتساکر معتقد است اوزیل باید به تمرینات شدید تن دهد تا خود را به امری ثابت کند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

مرتساکر گفت: «امیدورام مسوت بتواند آمادگی جسمانی خود را باز سازد. اونای از بازیکنان خویش سطح خاصی از آمادگی جسمانی را انتظار دارد. اونای نسبت به همه منصف است، اول شما باید آمادگی جسمانی خود را به آن سطح برسانید و بعد او شما را بازی خواهد داد. اونای هم سعی کرده با مسوت صحبت کند و به او گفته است: «تو باید هر روز به میزان قابل توجهی تمرین کنی، من نیاز دارم تو را از نظر جسمانی آماده ببینم وگرنه نمی‌توانم تو را بازی دهم».

این بازیکن آلمانی ادامه داد: «این چیزی است که من تا به حال شاهد بوده‌ام. او مسوت را در ترکیب تیم قرار می‌دهد ولی وی را روی نیمکت نگاه می‌دارد. اگر مسوت آنگونه که او انتظار دارد تمرین کند، می‌تواند به زمین بازی برگردد. شخصا من هم طرفدار این روش هستم. وقتی مسوت آمادگی جسمانی خود را به دست آورد یکی از بهترین بازیکن‌های ماست. او باید در زمین بازی باشد. ما باید تیم خویش را حول محور او ساخته و به تقویت او کمک کنیم».

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

https://www.independent.co.uk/

© The Independent

بیشتر از ورزش