تاتنهام و هری کین درباره تمدید قرارداد مذاکره می‌کنند

این مهاجم آخرین بار در سال ۲۰۱۸ یک قرارداد شش‌ ساله امضا کرد

هری کین، بازیکن شماره ۱۰ تیم تاتنهام - Andy Rain / POOL / AFP

باشگاه فوتبال تاتنهام هاتسپر مذاکرات اولیه مربوط به تمدید قرارداد هری کین را آغاز کرده است، امری که می‌تواند به ادامه عضویت او در لیگ برتر در آغاز دوران حرفه‌ای‌اش منجر شود.

این مهاجم  آخرین بار در سال ۲۰۱۸ یک قرارداد شش ساله امضا کرد، اما دانیل لوی، رئیس باشگاه، سعی دارد این بازیکن برتر را کاملاً راضی نگه دارد، خصوصا در میان شایعاتی که نشان می‌دهد او برای عضویت در سایر باشگاه‌های بزرگ فوتبال، تمایل دارد.

منچستر مدت‌هاست که سیتی کین را جانشین بالقوه سرخیو آگرو می‌داند و قصد دارد در تابستان قدمی در این زمینه بردارد. در صورت انتقال کیلیان امباپه به تیم رئال مادرید، پاریس سن ژرمن، تحت تأثیر سرمربی جدید مائوریسیو پوچتینو، دست به اقداماتی خواهد زد.

کین مدت‌ها پیش به باشگاه اسپرز اعلام کرد که اگر قصدشان رقابت برای قهرمانی باشد، او کاملاً راضی است که در این تیم بماند. هدف این تیم به مربی‌گری ژوزه مورینیو دقیقا همین است و بازیکن ۲۷ ساله از این بابت بسیار خوشحال است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این دو رابطه خوبی با هم دارند و از نظر مورینیو، کین، بهترین کاندیدا برای مهاجم وسط است.

لوی، ضمن تضمین آینده کاپیتان تیم انگلیس، با نظر مورینیو موافق است و در مورد توافق جدیدی که بیشتر از دستمزد ۲۰۰ هزار پوندی کین در هفته خواهد بود، در حال مذاکره با باشگاه است.

در حالی‌که مذاکرات هنوز به مرحله رسمی نرسیده‌اند، ظاهراً کین پیشنهاد را پذیرفته است.

کین در این فصل بازی خوبی داشته ، او در مسابقات لیگ برتر۱۰ گل و همچنین۱۱ پاس گل را به ثمر رسانده است.

او در پیروزی ۰-۳ اسپرز مقابل لیدز در روز شنبه دروازه تیم حریف را از نقطه پنالتی باز کرد. سپس با کمک به سون هیونگ مین ملی پوش کره جنوبی برتری میزبان را دو برابر کرد.

© The Independent

بیشتر از ورزش