هفته شانزدهم لیگ برتر فانتزی: هری کین، سادیو مانه، جیمی واردی

مانه شاید بالاخره پس از دو گل در دو بازی به فرم دلخواه برگشته باشد

هری کین در سه بازی گذشته گلی نزده است - JULIAN FINNEY / POOL / AFP

هری کین

تاتنهام چهار بازی قبلی‌اش را نبرده، ولی امیدوار است که با دو بازی پیاپی خانگی وضع را عوض کند. فولهام به وایت هارت لین می‌رود و بعد هم لیدز راهی همین مقصد می‌شود.

تیم اسکات پارکر از آغاز فصل خیلی بهتر شده ولی به نظر می‌رسد در این بازی هری کین بتواند در این بازی دفاع فولهام را باز کند، گرچه در سه بازی گذشته گلی نزده است.

سادیو مانه

محمد صلاح بسیاری از مربیان فانتزی را که او را به کاپیتانی در تساوی یک بر یک با وست برامویچ آلبیون برگزیدند، دستکم مانه یک گل زد تا به کسانی که رویش شرط بسته بودند امید بدهد.

خیلی‌ها این فصل مانه را ندیده گرفته اند که قابل درک است زیرا در هشت بازی گلی نزد، ولی شاید بالاخره پس از دو گل در دو بازی به فرم دلخواه برگشته باشد. استیو بروس و تیم نیوکاسل باید نگران باشند.

استیوارت دالاس

دفاع لیدز قابل پیش‌بینی نیست. بعد از خوردن شش گل در اولدترافورد پیش از کریسمس، در مقابل برنلی گلی نخوردند. این دو تیم مشترکا بیشترین تعداد گل خورده را در لیگ دارند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

بازیکنانی مثل ازگیان الیوسکی و لوک ایلینگ وقتی در دفاع وسط بازی نکنند، مهاجمان خوبی اند. بهترین‌شان دالاس است که گهگاه در میانه میدان پیدایش می‌شود و بیش از هر مدافع فانتزی بوی گل می‌دهد و می‌تواند وست برامویچ را به دردسر بیندازد.

اندی رابرتسون

برگردیم به لیورپول که دفاعش در آخرین لحظه تسلیم گل مساوی سمی آجایی شد. امتیاز دروازه بسته شاید پیش‌بینی‌اش سخت باشد، ولی می‌توان برای ایمان داشتن به زوج دفاعی فوق تهاجمی لیورپول دلیلی هست.

هم رابرتسون و هم الکساندر آرنولد گزینه‌هایی وسوسه کننده اند، حتا با برچسب قیمت سرسام‌آور ۷.۲ میلیون پوندی شان. هر کدام می‌تواند در برابر نیوکاسلی که در حمله بی‌رمق است و دفاعش پر از حفره، موفق باشد.

جیمی واردی

پاس واردی برای گل به خودی اکسل تونزبه در فردای کریسمس یعنی که او تنها در یک بازی از شش بازی گذشته گل نزده است. شاید از نظر آماری بخت بالایی نداشته باشد، ولی هنوز سرمایه ارزشمندی برای فانتزی به شمار می‌آید.

احتمال زیادی هست که شرایط آرمانی او در بازی در خانه کریستال پالاس هم ادامه یابد، پالاسی که در آخرین بازی خانگی هفت گل خورد و این هفته هم به استون ویلا باخت. واردی این هفته باید دو بار بازی کند.

بقیه بازیکنان قابل ذکر: نیک پوپ، راب هولدینگ، رافینیا، برونو فرناندز، کریس وود

© The Independent

بیشتر از ورزش