دیوید اتنبورو فصل دوم مستند حیات وحش را می‌سازد ‌

فصل دوم مجموعه تلویزیونی «داینستیز» قرار است در سال ۲۰۲۲ پخش شود

دیوید اتنبوروی ۹۴ساله به‌تازگی اعلام کرده بود که بعید است برای فیلمبرداری مستندهایش درباره طبیعت، به سفرهای خارجی‌ ادامه دهد- Asadour Guzelian / POOL / AFP

منابع خبری از بازگشت «سر دیوید اتنبورو» به کانال یک تلویزیون بی‌بی‌سی برای فصل دوم مستند «داینستیز» خبر داده‌اند.

این فیلمساز در برنامه تلویزیونی خود، زندگی حیوانات مختلف را کشف می‌کند و هر قسمت برنامه بر یک سوژه متفاوت تمرکز خواهد داشت. فصل دوم مستند از جنوبی‌ترین نقطه کوه‌های آند تا دشت‌های زیر سایه کوه کلیمانجارو و تا مرداب‌های زیر آب رودخانه زیمبابوه را درمی‌نوردد. «شخصیت»‌هایی که در سری جدید تلویزیونی به نمایش گذاشته می‌شوند، فیل، یوزپلنگ، شیر کوهی و کفتار خواهند بود.

فصل اول این مستند تلویزیونی در سال ۲۰۱۸ بیش از هشت‌میلیون بیننده داشت و در آن حیواناتی چون شامپانزه‌ای به نام «دیوید»، ماده‌شیری به نام «چارم» و گرگی به نام «بلک‌تیپ» به نمایش درآمدند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

جک بوتل، مدیر سفارش‌های مربوط به علم و تاریخ طبیعی در بی‌بی‌سی، گفت:‌ «داینستیز۲، نگاهی دقیق به زندگی چهار حیوان وحشی و تلاش آن‌ها برای تشکیل خانواده علی‌رغم تمامی مشکلات و با کمک شخصیت‌هایی است که عاشقشان خواهید شد. با وجود خطراتی واقعی که مرزی میان مرگ و زندگی‌اند، این رشته برنامه مثل بزرگ‌ترین فیلم‌های حادثه‌ای هیجان‌انگیز خواهند بود.»

اتنبورو به‌تازگی اعلام کرده بود که بعید است برای فیلمبرداری مستندهایش درباره طبیعت، به سفرهای خارجی‌ ادامه دهد. این فیلمساز محبوب و ۹۴ساله، در گفت‌وگو با رادیو تایمز گفت که هربار سوار هواپیما می‌شود، احساس می‌کند قلبش «بیشتر و بیشتر ته‌نشین می‌شود». او گفت: «احتمالا تاثیر سن است اما هربار که داخل هواپیما قدم می‌گذاشتم و به مسیرطولانی زیر پایم نگاه می‌کردم، با خودم فکر می‌کردم یک ۲۴ ساعت دیگر را در اینجا خواهم گذراند و احساس می‌کردم که قلبم بیشتر و بیشتر به اعماق کفش‌هایم فرو می‌رود و این حس را نداشتم که قلبم از لذت لبریز می‌شود.»

فصل دوم مجموعه تلویزیونی داینستیز قرار است در سال ۲۰۲۲ پخش شود و فصل اول آن نیز در «آی‌پلیر» بی‌بی‌سی در دسترس است.

گزارش  های بیشتر از پرس اسوسیشن

© The Independent

بیشتر از فرهنگ و هنر