کلاپ شایعه ناخشنودی محمد صلاح از لیورپول را رد کرد

یورگن کلوپ هشدار داد که برنامه فشرده مسابقات در ایام کریسمس «سخت‌ترین دوره این فصل لیگ» خواهد بود

یورگن کلاپ، مربی تیم لیورپول به همراه محمد صلاح، بازیکن این تیم - MIGUEL MEDINA / AFP

یورگن کلاپ شایعات مربوط به آینده محمد صلاح را رد کرد. او تاکید می‌کند که این مهاجم در لیورپول «روحیه و لحظات خوبی» دارد. 

صلاح که قراردادش در سال ۲۰۲۳ به اتمام می‌رسد، اخیرا در مصاحبه‌ای با نشریه اسپانیایی «ای‌اس» احتمال رفتن به رئال مادرید یا بارسلونا را رد نکرد. این بازیکن ۲۸ساله از این که در غیاب جردن هندرسن در دیدار با میدیلاند دانمارک کاپیتان تیم نشده بود، ابراز خشم و نومیدی کرد. 

کلاپ در پاسخ به پرسشی درباره آینده صلاح، در یک نشست خبری در روز پنجشنبه گفت: «ما هیچ‌وقت [درباره قراردادها] صحبت نمی‌کنیم. محمد روحیه و لحظات و آمادگی خوبی دارد و این مهم‌ترین چیز است. امروز کلی ‌خندید. بقیه‌اش را شما می‌توانید هر جور دلتان می‌خواهد بنویسید، ولی داخل تیم خبری نیست.» 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

لیورپول پس از پیروزی کوبنده هفت بر هیچ در برابر کریستال پالاس در هفته گذشته و در آستانه کریسمس در صدر جدول قرار گرفته است و ظاهرا آمادگی دفاع موفقی را از عنوان قهرمانی خود دارد، اگرچه این فصل شماری از بازیکنانش مصدوم شده‌اند. با این همه، کلاپ هشدار داد که برنامه فشرده مسابقات در ایام کریسمس «سخت‌ترین دوره این فصل لیگ» خواهد بود. 

کلاپ گفت: «روشن است که اگر در کریسمس صدرنشین باشیم به معنی این نیست که در ماه مه ‌خودبه‌خود قهرمان خواهیم بود. این بهترین موقعیتی است که در حال حاضر می‌شود داشت، ولی جز این نیست. می‌دانیم چقدر سخت است. حس خوبی است، نه بیشتر. 

دو سال پیش وقتی کریسمس صدرنشین بودیم و بعد از آن برنده نشدیم، دلیلش کیفیت حریفان بود و این کیفیت هنوز سرجایش است. اگر بخواهیم کار درخشانی انجام دهیم باید تا آخر فصل حواسمان جمع باشد.»

© The Independent

بیشتر از ورزش