رقابت مورینیو و کلاپ در صدر جدول، میلیمتری شد

برای اولین بار از ماه مارس، تعداد محدودی تماشاگر در استادیوم‌ها شاهد بازی‌های لیگ برتر بودند

سادیو مانه مهاجم لیورپول از چنگ ترائوره بازیکن وولوز می‌گریزد - Clive Brunskill / POOL / AFP

پس از هشت و ماه و اندی، برای نخستین بار تیم‌های لیگ برتر فوتبال انگلستان این هفته با حضور محدود تماشاگران در استادیوم‌ها به میدان رفتند.

در دربی بزرگ شمال لندن، آقای خاص که تیمش هر هفته بهتر بازی می‌کند، در مقابل میکل آرتتایی قرار گرفت که به نظر می‌آید دارد از چاله به چاه می‌افتد.

تاتنهام با شیوه ضدحمله همیشگی خود توپ و میدان را به آرسنال سپرد تا فرصت ضدحمله‌های زهرآلود برای زوج رویایی‌اش هری کین و سون هیونگ-مین فراهم شود. همین اتفاق هم افتاد. سون در دقیقه سیزدهم و کین یک دقیقه بعد از پایان وقت قانونی نیمه اول، دروازه توپچی‌های لندن را باز کردند.

تیم مورینیو با این بازی به صدر جدول لیگ برتر رفت تا منتظر نتیجه بازی لیورپول با وولوز بماند.

در ورزشگاه انفیلد که پس از ماه‌ها رنگ تماشاگر به خود می‌دید، هواداران لیورپول با سرود معروف خود به سرخ‌پوش‌های مدافع عنوان قهرمان خوشامد گفتند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

یاران یورگن کلاپ هم هوادارن را مایوس نکردند. در دقیقه بیست و چهارم محمد صلاح با یک توپ‌دزدی زیرکانه، گل اول را زد. در نیمه دوم واینالدم و ماتیپ هم دروازه شاگردان نونو اسپیریتو سانتو را باز کردند.

برتری شاگردان پروفسور آلمانی ادامه یافت و دوازه دقیقه به پایان بازی، نلسون سمدو، مدافع پرتغالی گرگ‌های ولورهمپتون، زیر فشار حملات لیورپول دچار اشتباه شد و دروازه خودش را باز کرد تا لیورپول در صدر جدول شانه به شانه تاتنهام بساید.

حالا رقابت میان دو مغز متفکر لیگ برتر از دو مکتب فکری متفاوت، میلیمتری شده است: مورینیو با شیوه همیشگی دفاع فشرده و ضدحمله ناگهانی، و کلاپ با روش «گیگن پرس» و حفظ مالکیت توپ.

در بازی‌های دیگر روز یکشنبه، جیمی واردی، روباه مکار لستر، در آخرین لحظه بازی هر سه امتیاز بازی را برای تیم برندون راجرز گرفت تا شفیلد یونایتد در زمین خودش دو یک مغلوب شود.

و در زمین وست برامویچ آلبیون، کریستال پالاس میزبان را قلع و قمع کرد و شاگردان هری ردنپ پنج یک میزبان را به زانو در آوردند.

بیشتر از ورزش