مقررات ورود به ابوظبی در سال نو

مقررات لازم برای ورود مسافران در سال جدی پیش‌بینی‌شده است

دولت امارات مقررات جدیدی برای استقبال از مسافران سال جدید میلادی به این کشور وضع کرده است - GIUSEPPE CACACE / AFP

به دنبال اجرای موفقیت‌آمیز اقدامات جدی پیشگیرانه برای جلوگیری از گسترش کرونا ، ابوظبی روز سه‌شنبه اعلام کرد، باتوجه‌به نزدیکی سال نوی میلادی، استقبال مجدد از گردشگران بین‌المللی را از ۲۴ دسامبر آغاز خواهد کرد. در همین راستا دفتر رسانه‌ای امارات، توصیه‌هایی در مورد قرنطینه و اقدامات موردنیاز برای ورود به امارت صادر کرد.

براین‌اساس، مسافرانی که از کشورهای «سبز» به ابوظبی می‌آیند، باید آزمایش معتبر تست فوری کرونا را که طی ۹۶ ساعت قبل از عزیمت انجام داده‌اند را ارائه دهند البته این عدد برای کشورهای دیگر و بر اساس کشور مبدأ، ۷۲ یا ۴۸ ساعت است.

پس از ورود به امارت، آنها باید آزمایش دوم را انجام دهند و تا زمان دریافت نتایج این آزمون، خود را قرنطینه کنند. اما اگر نتایج هر دو تست ارائه شده توسط مسافران بین‌المللی - یکی ۹۶ ساعت قبل از عزیمت و یکی دیگر هنگام ورود - منفی باشد، دیگر نیازی به قرنطینه برای ۱۰ روز پس از ورود به ابوظبی نخواهد بود.

از طرفی اگر افراد قصد اقامت بیش از ۶ روز در این شهر را داشته باشند، باید در روز ششم برای کسانی که شش روز یا بیشتر اقامت دارند و در روز ۱۲ برای کسانی که ۱۲ روز یا بیشتر اقامت دارند، تست کرونا انجام دهند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

مسافرانی که از کشورهای داخل لیست سبز نمی‌آیند، باید در سیستم قرنطینه ثبت‌نام کنند. به آنها یک مچ‌بند الکترونیکی ارائه می‌شود که باید در تمام مدت قرنطینه که ۱۰ روز طول می‌کشد استفاده شود. مکان‌های قرنطینه توسط مقامات بهداشتی در ابوظبی تعیین می‌شود. این مکان ممکن است یک هتل، محل اقامت ارائه شده توسط مقامات پزشکی یا خانه شخصی فرد باشد.

البته کودکان زیر ۱۲ سال و افراد دارای معلولیت شدید و متوسط از آزمایش کرونا قبل از سفر معاف هستند.

بیشتر از جهان