رشد بخش نوآوری در بخش بهداشت و درمان امارات

امارات متحده عربی از لحاظ دارا بودن «محیطی مناسب برای نوآوری» به یکی از کشورهای پیشرو تبدیل شده است

دیدار شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، حاکم دوبی، با کارکنان بخش بهداشت و درمان، سوم نوامبر ۲۰۲۰ - DUBAI, UNITED ARAB EMIRATES

آخرین آمارهای اقتصاد جهانی نشان می‌دهد که امارات متحده عربی از لحاظ دارا بودن «محیطی مناسب برای نوآوری» به یکی از کشورهای پیشرو تبدیل شده است. بیشتر نظرسنجی‌ها حاکی از آن است که از لحاظ ابتکار عمل، بخش بهداشت و درمان نسبت به سایر بخش‌ها عملکرد بهتری داشته‌است.

یک گزارش جدید نشان می‌دهد که با بازگشت تدریجی تجارت به امارات متحده عربی، مقامات بازرگانی این کشور روی ابتکار عمل‌ها حساب کرده‌اند و بخش بهداشت و درمان در این زمینه پیشگام است.

در آخرین اطلاعات منتشر شده اقتصادی ۲۰۲۰، امارات متحده عربی به عنوان یک کشور پیشرو در ایجاد «محیط مناسب برای نوآوری» رتبه‌بندی شده است. نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که ۷۹ درصد معتقدند که مراقبت‌های بهداشتی نسبت به سایر بخش‌ها بهتر عمل کرده است. در عین حال، ۸۵ درصد به نقش حیاتی نوآوری در حفظ سلامتی و رفاه مردم اشاره کردند.

بخش سلامت در امارات متحده عربی به عنوان صنعتی درنظر گرفته می‌شود که در شش ماه آینده پیشرفت چشمگیری خواهد داشت. این بخش ۶۲ درصد تجارت را در این کشور به خود اختصاص می‌دهد، در حالی که آمار جهانی در این زمینه ۵۲ درصد است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

سایر بخشهایی که آنها هم از لحاظ ابتکار عمل پیشرفت داشته‌اند عبارت از فناوری پیشرفته و فناوری اطلاعات، مخابرات و ارتباطات و رسانه‌ها و فرهنگ هستند.

نمودارهای اقتصاد جهانی با نظرسنجی از بیش از سه هزار و ۴۰۰ فعال اقتصادی در ۲۲ کشور به دست می‌آید. یک نظرسنجی در ماه فوریه ۲۰۲۰ و نظرسنجی دیگر در ماه سپتامبر انجام گرفته است. دومین نظرسنجی به دلیل برآورد تغییرات ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا صورت گرفته است.

بیشتر از جهان