پیروزی آرسنال در لیگ اروپا به لطف بازیکنان جوان

اوون هارگریوز: «این تیم آن قدر قابلیت دارد که می‌تواند همه راه را تا قهرمانی برود»

با پیروزی ۴ بر ۲ برابر داندالک، این تیم با کسب شش پیروزی از شش بازی، بازی‌های گروه خود را به پایان رسانده است- Paul Faith / AFP

اوون هارگریوز آن قدر تحت تأثیر بازی آرسنال در لیگ اروپا قرار گرفته که معتقد است این تیم به لطف استعدادهای بازیکنان جوانش می‌تواند پیروز این رقابت‌ها شود. 

با پیروزی ۴ بر ۲ برابر داندالک، این تیم با کسب شش پیروزی از شش بازی، بازی‌های گروه خود را به پایان رسانده است. این هافبک سابق منچستریونایتد و منچسترسیتی از بازیکنان تیم و ستاره‌های خود آن قدر قابلیت دیده است که احساس می‌کند می‌توانند همه راه را تا قهرمانی بروند. 

این به رغم عملکرد فوق‌العاده ضعیف آرسنال و به طور کلی نتایج پایین‌تر این تیم در لیگ برتر در این فصل است. همچنین تیم‌های مقابل او در گروهش نیز فوق‌العاده ضعیف بودند. تیم ایرلندی داندالک بدون یک امتیاز در رده آخر قرار گرفت. تیم اتریشی رپید وین سوم شد و تیم نروژی مولدا در کنار آرسنال بالا آمد. 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

هارگریوز در گفت‌وگو با بی‌تی اسپورتس می‌گوید: «آرسنال شانس واقعی را برای پیروزی در این رقابت‌ها دارد. بالوگان وارد زمین شد و تأثیر خوبی داشت. 

ویلوک تأثیر فوق‌العاده‌ای در این بازی داشت. ساکا هم همین‌طور. 

برای این بچه‌های جوان آکادمی این که این جا بیایند و در این سطح فوتبال بازی کنند، فوق‌العاده درخشان است. این فرصت برای آن‌ها ارزش فوق‌العاده‌ای دارد. امروز یک زوج هم‌بازی جدید وارد صحنه شدند و بازی جذابی از خود نشان دادند.» 

از دیگر برندگان مرحله گروهی لیگ اروپا می‌توان به آث‌میلان، قهرمان سری آ، و لستر، قهرمان لیگ برتر که در رده چهارم است، اشاره کرد. همچنین باید به تاتنهام اشاره کرد که در بالای جدول است. آرسنال با هدایت میکل آرتتا در رده پانزدهم قرار دارد.  

در همین حال، میکل آرتتا، مدافع پیشین آرسنال، بازی مهاجم جوان فولارین بالوگون را ستود. 

او هنوز در لیگ برتر بازی نکرده است، اما این بازیکن ۱۹ساله از چهار بازی فرعی در لیگ اروپا دو گل و یک پاس گل در کارنامه خود دارد. 

«من نحوه بازی او را دوست دارم. همیشه تیزبینانه به دنبال کشف فرصت است. بازی او با توپ را دوست دارم. می‌فهمد که چه وقت موقعیت گل زدن دارد و بر توپ مسلط است. 

او صبر می‌کند تا فرصت را شکار کند. او تنها ۱۹ساله است و دارد قابلیت‌های خوبی از خود نشان می‌دهد.» 

این آخر هفته  با شرط‌بندی در Betfair در بازی‌های فوتبال می‌توانید ۱۰ پوند رایگان برای شرط‌بندی دریافت کنید. شرایط: حداقل ۱۰ پوند در یک بازی لیگ برتر در طول هفته شرط‌بندی می‌کنید و ۱۰ پوند رایگان که برای ۷۲ ساعت معتبر است، دریافت می‌کنید. اگر شرط را ببرید، ۱۰ پوند رایگان پس از کسر کارمزد قابل دریافت خواهد بود.  

© The Independent

بیشتر از ورزش