پوگبا پیشاپیش بازی سرنوشت‌ساز لیگ قهرمانان: یونایتد باید بی‌رحم باشد

امید شیاطین سرخ به صعود از گروه خود بستگی به نتیجه بازی با لایپزیگ دارد

پوگبا: «نمی‌توانیم شاهد شکست دیگری باشیم» -  Oli SCARFF / AFP

پل پوگبا پیش از بازی مهم و سرنوشت‌ساز لیگ قهرمانان در مرحله گروهی مقابل آربی لایپزیگ از منچستریونایتد خواست به «بازندگانی بد» مبدل شده و روحیه بی‌رحمی را در خود پرورش دهند. 

گل تساوی خیره‌کننده پوگبا در بازی شنبه منچستریونایتد مقابل وستهام باعث برگشت این تیم به بازی شد و با چهارمین برد متوالی در لیگ برتر تیم اوله گونار سولشر توانست به ردیف پنجم جدول صعود کند. 

با این حال، امیدهای منچستریونایتد در بازی‌های اروپایی در هوا معلق است چرا که این تیم در بازی مقابل پاریس‌سن‌ژرمن با شکست ۳-۱ مواجه شد و سه تیم در این گروه در جایگاه برابری با ۹ امتیاز قرار گرفته‌اند و هر یک تنها یک بازی گروهی دیگر خواهد داشت. 

پوگبا هنگام مصاحبه بعد از پیروزی مقابل وستهام گفت منچستریونایتد باید روحیه مستحکم خود را حفظ کند که اخیرا این باشگاه را قادر کرد وقتی در بازی عقب بود به گونه‌ای موفق به بازی برگردد و پیروز میدان شود. 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

او گفت: «این روحیه باید در تیم نهادینه شود و همیشه برقرار باشد. ما نمی‌توانیم شاهد شکست دیگری باشیم و از نتیجه شکست یا مساوی در بازی‌های خود راضی شویم. ما باید به بازندگانی بد مبدل شویم، این چیزی است که باید باشیم، تیمی که همیشه می‌خواهد برنده باشد. چه ۱-۰ یا ۶-۵ ما باید برنده بازی باشیم. این چیزی است که ما می‌خواهیم.» 

او ادامه داد: «ما در لیگ قهرمانان به مصاف لایپزیگ خواهیم رفت و در لیگ برتر هم مقابل منچسترسیتی صف خواهیم کشید. می‌دانیم که این دو مسابقه دو بازی خیلی مهم و سرنوشت‌ساز هستند. ما باید همیشه این روحیه پیروزی‌خواهی را داشته باشیم. این هویت باشگاه ما است و ما می‌خواهیم همین روحیه را همیشه حفظ کنیم همان طور که در نیمه دوم بازی مقابل وستهام آن را از خود به نمایش گذاشتیم.»

© The Independent

بیشتر از ورزش