سرمربی منچستریونایند از فصل نقل و انتقالات خوشحال است

منچستر یونایتد برای بازیکنان خط دفاعی در مجموع ۱۳۰ میلیون پوند هزینه کرده است

GEOFF CADDICK / AFP 

اوله گونار سولسشیر از سه قراردادی که منچستر یونایتد علی‌رغم بازار خاموش نقل و انتقالات در این تابستان منعقد کرده است، ابراز خوشنودی کرد.

با توجه به سیاست باشگاه در جذب بازیکنان داخلی برای اضافه شدن به تیم، ورود هنری مگوایر ۸۰ میلیون پوندی بعد از قراردادهای آرون وان بیساکا و دنیل جیمز اتفاق افتاد.

انتقال روملو لوکاکو در روز نهایی قطعی شد و علی‌رغم آن‌که منچستر یونایتد هیچ قراردادی برای جایگزینی این بازیکن منعقد نکرده است، سولسشایر از عملکرد تیمش راضی است.

سولسشایر نروژی قبل از بازی روز یکشنبه در مقابل چلسی گفت: «می‌دانید، وقتی دوران نقل و انتقالات که به‌سر برسد، می‌شود نفس راحتی کشید».

«حالا همه چیز تمام شده، حالا دیگر می‌دانیم اوضاع آینده از چه قرار است، و من از ۳ قرارداد منعقد شده بسیار خرسندم».

اگرچه نارضایتی‌هایی نسبت به نبود جنب و جوش لازم در بازار نقل و انتقالات تیزم در بخش‌های مشخصی وجود دارد، اما سولسشایر اصرار دارد که مجموعه باشگاه نظر متفاوتی دارد.

«به هرحال این احساس (منفی) در داخل باشگاه وجود ندارد و در مورد احساسات هوادارانی که شخصا ملاقات کرده‌ام، باید بگویم که آنها از قراردادهای منعقد شده بسیار هیجان زده هستند».

«البته همیشه هوادارانی هستند که علاقه‌مند به قرارداد بستن با بازیکنان هستند، اما این هم بالاخره بخشی از ماجراست. حالا دیگر این بازیکنان اینجا هستند. اعتماد ما به آن‌ها ثابت شده و به آنها باور داریم».

چلسی رقابت سنگینی را در مقابل سولسشایری  که می‌توانست برای حل مشکلات خط حمله‌اش خواستار بازگرداندن الکسیس سانچز شود، نمایش خواهد داد.

«آلکسیس به ما ملحق شده و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته است. او ۴ یا ۵ هفته از سایر بازیکنان عقب‌تر است اما مهاجمی است که فکر می‌کنیم گل‌هایی را برای تیم به‌ثمر خواهد رساند.

اریک بایی بازی آغازین منچستر یونایتد را به علت مصدومیت زانو از دست خواهد داد، اما مصدومیت کمر پاول پوگبا قطعا به قدر کافی بهبود خواهد یافت.

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

https://www.independent.co.uk/sport/football/

© The Independent

بیشتر از