کیت ماس پس از ۲۸ سال، دوباره روی جلد مجله ووگ

بازگشت ماس هیجان بسیاری ایجاد کرده است

از جمعه، ۴ دسامبر، به متن کامل نسخه ماه ژانویه/فوریه ۲۰۲۱ مجله ووگ بریتانیا از طریق دانلود مجازی دسترسی خواهید داشت - FRANCOIS GUILLOT / AFP

کیت ماس این مدل بریتانیایی پس از۲۸ سال دوباره و در ژانویه ۲۰۲۱ روی جلد مجله ووگ حاضر خواهد شد. 

این نشریه برای شماره جدید، دو جلد مختلف منتشر کرده است که عکس‌هایی از مرت آلاس و مارکوس پیگوت است. 

در یکی از جلدها، این مدل ۴۶ساله یک لباس برش بالای مشکی بدون آستین به تن کرده است و شلوار بریده ورساچی به پا دارد که از مجموعه پوشاک این شرکت برای بهار و تابستان ۲۰۲۱ است. 

این ترکیب، با یک کلاه کج مشکی و بازوبند طلا که خانم ماس آن را بالای بازویش بسته، تکمیل می‌شود. 

در جلد دوم هم این مدل بریتانیایی، لباس خواب ابریشمی سبزی به تن کرده است و گوشواره‌های حلقه‌ای طلا به گوش دارد. 

گرچه هیچ مصاحبه‌ای به همراه این عکس‌ها منتشر نخواهد شد، این مجله ویدیوی پرسش و پاسخ ویژه‌ای درست کرده است که طی آن اشخاص مشهور سؤالات خود را از کیت ماس می‌پرسند. 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

اشخاصی که در این ویدیو دیده می‌شوند شامل مارک جیکوبز، ریتا اورا و سر التون جان هستند که می‌پرسد چه چیزی واقعا باعث «عصبانیت» او می‌شود و خانم ماس پاسخ می‌دهد: «سوسک آشغال‌خور، من واقعا از سوسک آشغال‌خور متنفرم.» 

در همین حال، جید جگر از خانم ماس پرسید چگونه زندگی خود را تغییر داده تا برای مبارزه با تغییر اقلیم به نحو پایدارتری زندگی کند. 

او پاسخ داد: «من تمام کارهای اساسی را انجام می‌دهم ولی همچنین به تازگی مقداری زمین خریده‌ام و می‌خواهم در آن جا جنگل بکارم.» 

ادوارد انینفول، سردبیر نشریه ووگ بریتانیا، با اظهار نظر درباره طرح جلد این شماره گفت: «اگر ۲۰۲۰ چیزی درباره این که منتظر چه چیزی در سال آینده باشیم به ما آموخته باشد این است که ۲۰۲۱ هم غیرقابل پیش‌بینی خواهد بود. اما من می‌توانم این را با قطعیت بگویم که کیت ماس همیشه این جا خواهد بود. تقریبا ۲۸ سال بعد از اولین حضور او روی جلد نشریه ووگ، زیبایی ابدی کیت دوباره راه خود را به روی نشریه ما برای ماه آینده پیدا کرد، واقعیتی که به نظرم هم هیجان‌انگیز و هم به شدت آرامش‌بخش است.» 

به متن کامل نسخه ماه ژانویه/فوریه ۲۰۲۱ مجله ووگ بریتانیا از طریق دانلود مجازی از جمعه، ۴ دسامبر، دسترسی خواهید داشت.

© The Independent

بیشتر از زندگی