تمدید قرارداد گواردیولا انتقال مسی به منچسترسیتی را «اجتناب‌ناپذیر» می‌کند

منچسترسیتی توانایی مالی برای به خدمت گرفتن فوق ستاره بارسا را دارد

لیونل مسی، بازیکن آرژانتینی باشگاه بارسلونا- ERNESTO BENAVIDES / POOL / AFP

به گفته ترِوِر سینکلر، با تمدید قرارداد پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، پیوستن لیونل مسی به این باشگاه «اجتناب‌ناپذیر» است.

خبر تمدید دوساله  قرارداد این سرمربی اسپانیایی برای این بازیکن قدیمی منچسترسیتی وجدآور است.

منچسترسیتی به صراحت اعلام کرده است که از «قدرت مالی» برای به خدمت گرفتن فوق ستاره بارسلونا برخوردار است. اختلافات علنی مسی با هیئت مدیره باشگاه بارسلونا در تابستان امسال باعث فشار به این بازیکن آرژانتینی برای نقل مکان به یک باشگاه جدید شده است. علاوه بر منچسترسیتی، اینترمیلان نیز مشتاق عقد قرارداد با لیونل مسی است. 

اوج بازی مسی تحت مربی‌گری گواردیولا بین سال‌های ۲۰۰۸ ال ۲۰۱۲ بوده است.

مسی که در چهار فصل مسابقات تحت هدایت گواردیولا ۲۱۱ گل را به ثمر رسانده است، از این که ناکامی‌های بارسلونا را اینک به گردن او می‌‌‌اندازند، دلخور است.

اگر مسی نظر خود را مبنی بر جدایی از بارسلونا تغییر ندهد، آن گاه انتقال این بازیکن ۳۴ ساله به لیگ برتر که حتماً سینکلر را به هیجان خواهد آورد، محتمل‌ترین وضعیت احتمالی خواهد بود.

سینکلر به تاک اسپورت می‌گوید: «خبر فوق‌العاده‌ای است. مطمئنم که این خبر در میان همه هواداران سیتی سر و صدا خواهد کرد.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

«قرارداد پپ گواردیولا برای دو سال تمدید شده است. شایعاتی وجود دارد که کوین دی بروین قرارداد جدیدی امضا خواهد کرد ... من فکر می‌کنم آمدن مسی اجتناب‌ناپذیر است.»

«این محتمل‌ترین وضعیت است. به نظرم «منچسترسیتی قدیمی»، باشگاه مورد حمایت من، قراردادی را با بهترین بازیکن جهان امضا می‌کند و با او قهرمان لیگ قهرمانان می‌شود.»

سینکلر پاسخ داد: «من نمی‌توانم هیچ وضعیت احتمالی دیگری را تصور کنم. مسی هنوز خیلی جوان‌تر از آن است که به آرژانتین برگردد. و فکر نمی‌کنم هیچ باشگاه دیگری باشد که مسی با مدیریت آن احساس راحتی کند.»

«احساس می‌کنم آمدن مسی اجتناب‌ناپذیر است ... بی‌صبرانه منظر وقوع این رویداد هستم.»

این آخر هفته، ۱۰ پوند در یک بازی در لیگ برتر شرط ببندید و ۱۰ پوند رایگان از Betfair  دریافت کنید. شرایط این است: حداقل ۱۰ پوند در بازی‌های این هفته شرط می‌بندید، و ۱۰ پوند رایگان برای شرط‌بندی که برای ۷۲ ساعت معتبر خواهد بود، دریافت می‌کنید. اگر شرط را ببندید، آن ۱۰ پوند را می‌توانید نقد کنید. 

© The Independent

بیشتر از ورزش