مسی به کجا می‌رود؟ شاید منچسترسیتی

تیم پپ گواردیولا مشغول آماده کردن پیشنهادی برای جذب ستاره ناراضی بارسلوناست

لیونل مسی بازیکن شماره ۱۰ تیم بارسلونا-Manu Fernandez / POOL / AFP

در حالی که لیونل مسی همچنان در تلاش برای جدایی از بارسلونا است، گزارش شده که منچسترسیتی مشغول آماده کردن پیشنهاد خود برای جذب مردی است که شش بار برنده توپ طلایی بهترین بازیکن جهان شده. مسی آرژانتینی شتاب دارد که از بارسا جدا شود، و منچسترسیتی در کنار پاری سن ژرمن، محتمل‌ترین مقصد برای مسی خواهد بود. به رغم شایعات اخیر، لیورپول قهرمان فصل گذشته لیگ برتر، علاقه‌ای به جذب مسی نشان نداده است.

هم‌زمان، چلسی آماده می‌شود تا دو خرید عمده‌اش را در ادامه هزینه‌های هنگفتی که تابستان امسال پرداخته، اعلام کند. چلسی این هفته بن چیلول و مالانگ سار را به خدمت گرفت، و حالا می‌خواهد کای هاورتس را به بهای ۹۰ میلیون پوند از بایر لورکوزن بخرد. تیاگو سیلوا، بازیکن آزاد هم به چلسی خواهد پیوست.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

به گزارش مطبوعات ایتالیا، منچستریونایتد به دنبال ساندرو تولینی، بازیکن میانی بیست ساله تیم برشیاست و هم‌زمان، به مذاکره با بوروسیا دورتموند برای انتقال یادون سانچو ادامه می‌دهد.

آرسنال، برنده جام حذفی فصل پیش، در آستانه امضای قرارداد با گابریل ماگالیاس، بازیکن لیل فرانسه، به بهای ۲۲ میلیون پوند است.

از سوی دیگر، تاتنهام به رهبری ژوزه مورینیو، آماده بستن قراردادی ۱۲ میلیون پوندی برای خرید مت داهرتی، مدافع تیم ولوز است که راه را برای جدایی سرژ آئوریه از تاتنهام هموار خواهد کرد. هم آ ث میلان و هم بایر لورکوزن خواهان این بازیکن تیم ملی ساحل عاجند.

© The Independent

بیشتر از ورزش