ایران ۲، بوسنی صفر

اسکوچیچ دومین بازی را هم با پیروزی پشت سر گذاشت

ایران برای صعود به جام جهانی باید تمامی دیدارهای آینده خود را با پیروزی سپری کند - عکس از باشگاه خبرنگاران

تیم ملی فوتبال ایران شب گذشته، در دیداری دوستانه توانست با حساب دو بر صفر بوسنی را شکست دهد. گل‌های این دیدار را کاوه رضایی در دقیقه ۴۶ و مهدی قائدی در دقیقه ۹۰ بازی به ثمر رساندند.

دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در مصاحبه پس از بازی خود گفت این بازی محک خوبی بود و از عملکرد تیم در نیمه اول راضی هستم. اما در نیمه دوم کمی به هم ریختیم اما در مجموع راضی هستم و ما مستحق این برد بودیم.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این دومی باری بود که دراگان اسکوچیچ به‌عنوان سرمربی بر روی نیمکت تیم ملی می‌نشیند. پیش‌ازاین نیز در دیداری دیگر او توانسته بود به همراه شاگردانش از سد ازبکستان عبور کند. پیروزی‌های اخیر می‌تواند میزان فشارها بر روی او را کاهش دهد.

طی روزهای اخیر عدم دعوت از برخی ستاره‌ها به تیم ملی این شائبه را ایجاد کرده بود که اسکوچیچ استقلال لازم را ندارد. اما دست‌کم در این دیدار او توانست موقتاً منتقدان را ساکت کند.

شرایط تیم ملی ایران برای صعود به جام جهانی دشوار است و این تیم باید برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ در هر چهار بازی آینده خود پیروز شود. ازاین‌رو تأثیر مثبت پیروزی بر بوسنی بر روحیه بازیکنان، بسیار برای آینده تیم ارزشمند است.

بیشتر از ورزش