تزریق واکسن کرونا به حاکم دبی

امارات متحده عربی در چندین برنامه تولید واکسن با کشورهای مختلف همکاری می‌کند

امارات امیدوار است تا به عنوان نخستین کشور خاورمیانه، واکسیناسیون عمومی کرونا را عملیاتی کند- Twitter

شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، حاکم دبی و رئیس شورای وزیران امارات متحده عربی با انتشار متنی در صفحه توییترش از تزریق واکسن کرونا در یکی از مراکز درمانی دوبی خبر داد.

شیخ محمد نوشت: « امروز واکسن کووید۱۹ را تزریق کردم. ما برای همه آرزوی ایمنی و سلامتی داریم. ما به محققلن خود افتخار می‌کنیم که بی‌وقفه تلاش کرده‌اند تا واکسن کرونا را در امارات متحده عربی در دسترس قرار دهند. آینده در امارات متحده عربی همیشه روشن خواهد بود.»

تعدادی از وزرای دولت امارات نیز طی چند هفته گذشته این واکسن را دریافت کرده‌اند.

امارات متحده عربی استفاده اضطراری از واکسن کرونا را به عنوان بخشی از اقدامات کشور برای محافظت از کارکنان بهداشتی در تماس نزدیک با بیماران و اطمینان از ایمنی آنها از شهریورماه آغاز کرد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

هم‌اکنون امارات با چند کشور برای تولید واکسن کرونا همکاری می‌کند. فاز سوم آزمایش واکسن شرکت گامالای روسیه نیز از ۲۰ روز پیش در امارات آغاز شده است.

براساس مقررات تعیین‌شده از سوی این کشور، داوطلبان و دریافت‌کنندگان این واکسن به مدت ۹۰ روز تحت نظر قرار می‌گیرند و همه فاکتورهای سلامتی آن‌ها به صورت مرتب چک می‌شود.

امارات امیدوار است تا به عنوان نخستین کشور خاورمیانه، واکسیناسیون عمومی کرونا را عملیاتی کند و تزریق واکسن‌هایی که به مرحله نهایی آزمایش ها رسیده‌اند بخشی از پروتکل‌های بهداشتی برای تضمین سالم و بی‌خطر بودن آن‌ها برای مردم است.

بیشتر از جهان