قدرت‌نمايى بزرگان تنيس در مرحله چهارم مسابقات ویمبلدون

پیروزی آسان نواک جوکوویچ مقابل اوگو اومبر

AFP

دور چهارم مسابقات تنیس ویمبلدون پس از یک روز استراحت پیگیرى شد و در قسمت آقایان بزرگان تنیس جهان موفق شدند به راحتى به جمع هشت نفر پایانى راه پیدا کنند.

مرد شماره یک تنیس جهان نواک جوکوویچ موفق شد در یک بازى ساده اوگو اومبر، بازیکن جوان فرانسوى را شکست دهد و حریف داوید گوفَن بلژیکى در مرحله بعد باشد.

 شاید بشود گفت که این سخت‌ترین بازى جوکوویچ در این مسابقات تا اینجاى کار باشد. باید تا روز چهارشنبه منتظر شد و دید که آیا جوکوویچ می‌تواند این بازى را نیز با پیروزى پشت سر بگذارد یا خیر. با حذف بازیکنان زبده به نظر مى‌رسد که جوکوویچ راه ساده‌اى را براى رسیدن به مرحله فینال پیشه رو خواهد داشت.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در دیگر بازى این مرحله نادال موفق شد سوسا از پرتغال را در سه ست متوالى شکست دهد و در مرحله بعد به مصاف سام کوئرى از ایالات متحده آمریکا خواهد رفت. 

راجر فدرر، پرافتخارترین تنیسور مرد در جهان و این مسابقات موفق شد ماتئو برتینى از ایتالیا را شکست دهد و در مرحله بعد به مصاف نِی نیشیکورى از ژاپن خواهد رفت.

اما در قسمت بانوان نیز مى‌توان به حذف پدیده ۱۵ ساله مسابقات کوکو گَوف اشاره کرد که راهى جز تسلیم شدن در مقابل زن شماره یک تنیس جهان سیمونا هالپ را نداشت. 

در این دیدار هالپ موفق شد در دو ست پیاپى بازى را به نفع خود به پایان برساند. 

در یکى از دیدارهاى حساس در قسمت بانوان جوآنا کونتا از بریتانیا در حالى‌که ست اول را به حریف نام آشناى خود ویتووا از چک واگذار کرده بود توانست در یک بازى زیبا و نمایشى فوق العاده در سه ست بازى را به نفع خود به پایان برساند.

بیشتر از ورزش