دونالد ترامپ و همسرش خود را قرنطینه می‌کنند

هوپ هیکس، دستیار ارشد و نزدیک به رئیس‌جمهور آمریکا به کرونا مبتلا شد

ANDREW CABALLERO-REYNOLDS / AFP

به دنبال مثبت شدن تست کووید-۱۹ برای هوپ هیکس، دستیار ارشد کاخ سفید که از نزدیک با دونالد ترامپ کار می‌کند، رئیس‌جمهور و بانوی اول آمریکا خود را قرنطینه می‌کنند. 

دونالد ترامپ ضمن اعلام خبر ابتلای هیکس به کرونا در توییتر نوشت: «تست کووید-۱۹ برای هوپ هیکس که به سختی و بی‌وفقه کار می‌کند، مثبت شد. بانوی اول و من منتظر نتیجه تست‌ها هستیم و در همین حال روند قرنطینه را آغاز خواهیم کرد.»

به گزارش ای‌بی‌سی، هوپ هیکس از جمله مقاماتی بود که همراه تیم رئیس‌جمهور آمریکا با هواپیمای «ایرفورس‌ وان» به سالن نخستین مناظره ترامپ با رقیب دمکرات خود در کلیولند اوهایو رفت.

روشن نیست که روند قرنطیه رئیس‌جمهور و بانوی اول آمریکا چگونه انجام خواهد شد. اما به طور معمول هر فردی که با شخص مبتلا به کرونا در ارتباط بوده باشد، باید خود را به مدت ۱۴ روز قرنطیه کند. این در حالی است که مناظره دوم او با جو بایدن برای ۱۵ اکتبر برنامه‌ریزی شده که ۱۳ روز دیگر است.

گزارش ای‌بی‌سی حاکی از آن است که هیکس روز چهارشنبه نیز از هلی‌کوپتر ویژه ریاست‌جمهوری استفاده کرده بود. دیگر مشاوران ارشد رئیس‌جمهور و داماد او جرد کوشنر، همراه هیکس بودند. در همان روز علائم کرونا در هیکس بروز می‌کند و نتیجه تست کرونا مثبت می‌شود.

بیشتر از جهان