دو اتهام آزار جنسی جدید پس از ۲۰ سال، کوین اسپیسی را دوباره روانه دادگاه می‌کند

آنتونی رپ بازیگر و فرد ناشناس دیگری از کوین اسپیس شکایت کرده است

در سه سال گذشته، کوین اسپیسی به موارد متعدد آزار و اذیت جنسی متهم شده است. عکس از حضور کوین اسپیسی به همراه وکیلش در دادگاهی که سال ۲۰۱۹ مرتبط با یکی از موارد آزار جنسی برگزار شد - Nicole Harnishfeger / POOL / AFP

روز چهارشنبه آنتونی رپ بازیگر و فرد ناشناس دیگری از کوین اسپیسی، بازیگر معروف به اتهام آزار و ضرب و شتم در دهه ۱۹۸۰ وقتی این دو نفر زیر ۱۸ سال داشته‌اند، شکایت کرده‌اند.  

این دادخواست مدنی در دادگاه ایالت نیویورک واقع در منهتن مطرح شده است.

هر دو مرد ادعا می‌کنند به دلیل سرخوردگی عاطفی ناشی از این رفتار دچار آسیب‌های نامعلومی شده‌اند.  

رپ در ماه اکتبر ۲۰۱۷ در مصاحبه با وبسایت بازفید گفته بود که اسپیسی در سال ۱۹۸۶ به او که ۱۴ سال داشته ابراز تمایل جنسی کرده است. 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

اسپیسی آن زمان در توییتر خود نوشت این اتفاق را به یاد ندارد و افزود: «اما اگر هم طبق آن چه توصیف می‌کند با او رفتار کرده باشم، بابت این رفتار بسیار ناشایست و بی‌خردانه‌ام به او یک عذرخواهی صمیمانه بدهکارم و از این که همه این سال‌ها چنان که می‌گوید بار این احساسات را به دوش کشیده متأسفم.» 

ایندیپندنت با وکیل اسپیسی تماس گرفته و جویای نظرش در این مورد شده است. 

دادستانی ماساچوست در سال ۲۰۱۹ اتهام علیه اسپیسی به جرم آزار جنسی مردی ۱۸ساله در میخانه‌ای در سال ۲۰۱۶ را رد و پرونده را مختومه اعلام کرد. 

اسپیسی اتهام خود را مبنی بر آزار، ضرب و شتم و رفتار ناشایست رد کرد و با خودداری قربانی از شهادت دادن علیه اسپیسی پرونده مختومه اعلام شد. 

در ماه نوامبر ۲۰۱۷ وقتی رپ پیش‌قدم شد، مرد ناشناسی نیز در مصاحبه با نشریه والچر گفت اسپیسی در دهه ۱۹۸۰ وقتی ۱۴ساله بوده با او رابطه جنسی داشته است. آن زمان وکیل اسپیسی در مصاحبه با این نشریه گفت: «آقای اسپیسی این اتهامات را مطلقاً رد می‌کند.» 

این گزارش با همکاری خبرگزاری رویترز تهیه شده است.

© The Independent

بیشتر از جهان