نتیجه آزمایش کرونای دوست دختر دونالد ترامپ جونیور مثبت شد

گیلفویل در حال حاضر، برای انتخاب مجدد ترامپ، در ستاد انتخاباتی وی انجام وظیفه می‌کند

دونالد ترامپ جونیور در کنار دوست دخترش

JIM WATSON / AFP

بر اساس گزارش‌ها، کیمبرلی گیلفویل، دوست دختر دونالد ترامپ جونیور، آزمایش کرونا داده و جواب مثبت گرفته است.

گیلفویل درست پیش از آن که برای برنامه «روز استقلال» در کوه راشمور در کنار دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، حضور یابد خبر مثبت بودن نتیجه آزمایش خود را دریافت کرد.

گزارش‌ها از منفی بودن تست دونالد ترامپ پسر حکایت دارند و به نظر نمی‌رسد گیلفویل پیش از این آزمایش، با رئیس جمهور تماسی داشته است.

خانم گیلفویل ۵۱ ساله روز ۲۰ ژوئن در گردهمایی انتخاباتی ترامپ در شهر تولسا حضور داشت. این گردهمایی فقط کمی بیش از شش هزار شرکت‌کننده داشت، که بیشتر آنها از این که ماسک صورت نزدند یا توصیه‌های فاصله‌گیری اجتماعی را جدی نگرفتند پشیمان هستند.

یکی دیگر از اعضای حلقه ترامپ که در گردهمایی تولسا شرکت داشت، نامزد پیشین ریاست جمهوری و تاجر معروف هرمان کین بود، که هفته گذشته در اثر بیماری کووید ۱۹ در بیمارستان بستری شد.

ایالات متحده روز جمعه رکورد تعداد موارد جدید ابتلا به ویروس کرونا را برای دومین روز پیاپی شکست.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در همین روز، پنج ایالت دیگر رکورد موارد جدید در یک روز را شکستند. یک روز پیش از آن، هشت ایالت رکورد بیشترین تعداد روزانه را شکسته بودند.

روز پنج‌شنبه، باز هم رکورد دیگری از موارد جدید ابتلا در آمریکا رقم زده شد، که با بیش از ۵۵ هزار مبتلا، ششمین بار طی دو هفته اخیر بود.

بیش از ۲.۸ میلیون نفر در آمریکا به بیماری کووید ۱۹ مبتلا هستند و بیش از ۱۲۹ هزار نفر تاکنون در اثر این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

رئیس جمهور ترامپ و اعضای خانواده وی، از جمله پسرش اریک و دخترش تیفانی برای مراسم نمایش هوایی و آتش‌بازی در روز استقلال در کوه راشمور حضور داشتند.

این برنامه با اعتراضات «بومیان آمریکا» همراه بود که معتقدند حق آنها در ندادن مجوز برپایی جشن پایمال شده است. این جشن‌ها روی زمین‌هایی انجام شد که وقف قبایل بومی آمریکا از جمله اوگلالا سو شده‌اند.

سال‌هاست که آتش‌بازی در کوه راشمور به خاطر جلوگیری از آتش‌سوزی در جنگل‌های اطراف و آسیب‌رسانی به آثار تاریخی ممنوع شده است. اما امسال این ممنوعیت توسط رئیس جمهور نادیده گرفته شد.

خانم گیلفویل که وکیل است، پیشتر مجری فاکس نیوز بود و از دو ازدواج قبلی خود یک فرزند دارد. همسر سابق وی فرماندار فعلی کالیفرنیا، گَوین نیوسام، است که دموکرات است. گیلفویل در حال حاضر، برای انتخاب مجدد ترامپ، در ستاد انتخاباتی وی انجام وظیفه می‌کند.

© The Independent

بیشتر از جهان