مایکل کیتون برای بازگشت به بتمن بعد از ۲۸ سال مذاکره می‌کند

فیلم بتمن با نقش‌آفرینی بن افلک نیز دراچ‌بی‌او مکس به صفحه تلویزیون بازخواهد گشت

مایکل کیتون در سال‌های ۱۹۸۹ و ۱۹۹۲ نقش بتمن را بازی کرده است - Christopher Polk/Getty Images/AFP

ظاهرا مایکل کیتون مشغول مذاکره برای بازگشت به نقش بتمن در فیلم آینده «فلش» (The Flash) است.

این بازیگر قبلا نقش بتمن را در فیلم‌های تیم برتون با نام «بتمن» (Batman) در ۱۹۸۹ و «بازگشت بتمن» (Batman Returns) در ۱۹۹۲ ایفا کرده است.

فیلم فلش بر ابرقهرمان برق‌آسای جدیدی متمرکز است که توسط ازرا میلر بازی می‌شود و اولین بار در فیلم «بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت» (Batman v Superman: Dawn of Justice) حاضر شد و بعدتر هم در فیلم «لیگ عدالت» (Justice League) دیده شد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

بنا به گزارش‌های رسیده، فیلم جدید روند داستان دو فیلم دیگری که بعد از بازگشت بتمن ساخته و توسط جوئل شوماخر کارگردانی شدند با نام‌های «بتمن برای همیشه» (Batman Forever) و «بتمن و رابین» (Batman & Robin) را نادیده خواهد گرفت. داستان این فیلم براساس قصه کمیک سال ۲۰۱۱ با نام «فلش پوینت» (Flashpoint) است که در آن فلش در زمان به گذشته سفر می‌کند تا جان مادرش را نجات دهد.

اگر مذاکرات با موفقیت پیش رو این اولین بار پس از سال ۱۹۹۲ است که کیتون در نقش شوالیه شنل‌پوش ظاهر خواهد شد. در سال‌های اخیر او به عنوان ابر شرور فیلم‌های مارول در نقش ولچر در فیلم ۲۰۱۷ «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» (Spider-man: Homecoming) حاضر شده و هم‌چنین نقش ابرقهرمانی شبیه بتمن را در فیلم «مرد پرنده‌ای» (Birdman) در سال ۲۰۱۴ ایفا کرد.

از وقتی مایکل کیتون فیلم‌های بتمن را ترک کرد تعدادی بازیگر دیگر وارد صحنه شدند تا نقش شوالیه شنل‌ پوش را ایفا کنند و در سطوحی متفاوت مورد تحسین و تمجید قرار گرفتند، از جمله وال کیلمر، جورج کلونی، کریستین بیل و بن افلک.

رابرت پتینسون قرار است بازیگر بعدی این نقش باشد و در فیلم «بتمن» (The Batman) به کارگردانی مت ریوز حاضر شود.

فیلم بتمن با نقش‌آفرینی بن افلک نیز در اچ‌بی‌او مکس به صفحه تلویزیون بازخواهد گشت و هم‌چنین معلوم شد زاک اسنایدر کارگردان اجازه یافته است فیلم لیگ عدالت را از نو تدوین کرده و نسخه طولانی‌تر را پخش کند. هواداران از زمان انتشار نسخه اول این فیلم مدت‌هاست خواستار پخش نسخه‌ای هستند که به «تدوین اسنایدر» معروف است.

© The Independent

بیشتر از فیلم