بوریس جانسون: در دوران قرنطینه کلی پوشک بچه عوض کرده‌ام

پیش‌تر به نظر می‌رسید آقای جانسون چندان تمایلی ندارد پوشک پسرش را عوض کند

آقای جانسون چهارمین نخست وزیر بریتانیا در ۱۷۰ سال گذشته است که در دوران نخست‌وزیری صاحب فرزند شده- Andrew PARSONS/10 Downing Street/AFP

نخست وزیر بریتانیا گفته است در دوران قرنطینه سراسری «کلی پوشک عوض کرده است» در حالی که قبلاً به نظر می‌آمد چندان تمایلی ندارد که بگوید به تمیز کردن پسر تازه متولد شده‌اش کمک می‌کند یا نه.

کری سیموندز نامزد بوریس جانسون روز ۲۹ آوریل اول فرزندشان را به دنیا آورد و نام پسرشان را ویلفرد لاوری نیکلاس جانسون گذاشتند.

آقای جانسون از همسران پیشین‌اش و از جمله همسر سابقش مارینا ویلر دست‌کم پنج فرزند دیگر دارد.

قبل از آن که ویلفرد به دنیا بیاید هالی ویلوبی و فیلیپ شافیلد در برنامه «این بامداد» شبکه آی‌تی‌وی از این سیاست‌مدار پرسیده بودند آیا برای عوض کردن پوشک نوزاد آمادگی دارد؟

در آغاز به نظر می‌رسید که میل ندارد بگوید به چنین کاری تمایل دارد اما سرانجام گفت: چنین انتظاری دارم.

به نظر می‌رسد آقای جانسون دو ماه بعد از تولد پسرش با تمایل بیش‌تری به تمیز کردن پسرش کمک می‌کند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

به گزارش دیلی میل،  نخست وزیر ۵۶ ساله بریتانیا روز جمعه به هنگام بازدید از مدرسه‌ای در هرتفوردشایر گفت: «خوب است که بدانید کلی پوشک عوض کرده‌ام.»

سه‌شنبه گذشته هم در نشست رسانه‌ای خیابان داونینگ از نخست‌وزیر بریتانیا پرسیدند: «اوضاع ویلفرد چطور است؟» و آیا این کودک هفت هفته‌ای آقای جانسون را «شب‌ها از خواب بی‌خواب» می‌کند؟

نخست‌وزیر پاسخ داد: «معمولاً در مورد این نوع موضوعات به هیچ وجه اظهارنظر نمی‌کنم اما تاکنون همه چیز خوب بوده است...همه کارها خوب پیش می‌رود.»

پدر و مادر کودک به احترام پدربزرگ‌های آقای جانسون و خانم سیموندز و هم‌چنین پزشکانی که به نجات دادن جان آقای جانسون به هنگام درمان کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه کمک کردند نام «ویلفرد لاوری نیکلاس جانسون» را برای نوزاد برگزیدند.

خانم سیموندز اوایل ماه مه عکسی بچه به بغل از خودش در اینستاگرام با تعقیب‌کنندگانش به اشتراک گذاشت.

کودک را هنوز به میان مردم نبرده‌اند.

آقای جانسون با به دنیا آمدن ویلفرد چهارمین نخست وزیر بریتانیا در ۱۷۰ سال گذشته است که در دوران نخست‌وزیری صاحب فرزند شده‌اند.

پیش از او دیوید کامرون، تونی بلر و لرد جان راسل در قرن ۱۹ چنین وضعی برای‌شان پیش آمده بود.

© The Independent

بیشتر از زندگی