لیدی گاگا شخصا آلبوم جدیدش را به فروشگاه‌ها تحویل می‌دهد

برخی می‌گویند این تنها یک شوخی درباره نادیده گرفتن قانون زمان و مکان است

لیدی گاگا یکی از هنرمندانی بود که در دوران قرنطینه در اجرای « یک جهان، در کنار یکدیگر در خانه» به صورت مجازی شرکت کرد - GLOBAL CITIZEN'S ONE WORLD: TOGETHER AT HOME / AFP

بازیگر فیلم «ستاره‌ای متولد می‌شود» تصاویرش را در کامیونی که واژه «کروماتیکا»، نام آلبوم جدیدش، روی آن دیده می‌شد، به اشتراک گذاشت و نوشت: «تحویل کروماتیکا توسط خودم به تمام فروشگاه‌ها در سراسر جهان. در کروماتیکا زمان و مکان وجود ندارد.»

طرفداران لیدی گاگا حدس می‌زنند این حرکت در جهت جلوگیری از نشت محتوای آلبوم به اینترنت توسط یکی از کارکنان شرکت حمل و نقل و تحویل کالاست.

ماه گذشته فهرست ترانه‌های آلبوم کروماتیکا در تارنمای «تارگِت» منتشر شد. هرچند این فهرست سریعا از تارنما حذف شد اما دیگر سکوها به سرعت آن را کشف کرده و در سراسر اینترنت منتشر کردند.

لیدی گاگا خود در همان روز فهرست ترانه‌های آلبوم را به اشتراک گذاشت؛ احتمالا به دلیل آن که دیگر نمی‌توانست آن را مخفی کند. این فهرست حضور آریانا گرانده، بلک پینک و التون جان را تایید می‌کند.  

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

برخی نیز می‌گویند تحویل کروماتیکا توسط لیدی گاگا تنها یک شوخی در مورد نادیده گرفتن قانون زمان و مکان است.

در این میان به دنبال انتشار شکایت جعلی یک هوادار لیدی گاگا علیه خدمات تحویل آلبوم در توئیتر، کمپاتی حمل و نقل کالای «فِدِکس» وارد یک ماجرای تبلیغاتی شد.

او در توئیتی نوشت: «فدکس هِلپ این راننده زن که در محله من بسته های تو را تحویل می‌داد، تقریبا مرا زیر گرفت. من درست به موقع شماره خودرو  او را برداشتم. شماره اش «پی اس اس وای دبلیو جی ان» بود. لطفا به فوریت در موردش اقدام کنید.» 

کروماتیکا روز جمعه ۲۹ مه منتشر می شود.

© The Independent

بیشتر از موسیقی