حمله هکرهای جمهوری اسلامی به سایت‌های اسرائیلی

رئیس کل ستاد نیروهای مسلح: زمزمه ویرانی اسرائیل از خیابان‌های تل‌آویو می‌آید

راهپیمایی روز قدس سال گذشته در مشهد  - عکس از قدس‌انلاین

آخرین جمعه ماه رمضان یکی از مهم‌ترین روزها برای حکومت جمهوری اسلامی‌ست؛ روزی که در کنار چند روز دیگر در تقویم سیاسی نظام حاکم بر ایران پیوندی عمیق با مبانی «انقلاب اسلامی» سال ۱۳۵۷ دارد. آخرین جمعه رمضان یا همان «روز قدس» همیشه محل به رخ کشیدن چهره جنگ‌طلب و افراطی نیروهایی بوده است که چه با به آتش کشیدن پرچم کشور اسرائیل و چه با سر دادن شعارهای «مرگ‌طلبانه» بر روایت تهدیدآمیز جمهوری اسلامی علیه غرب دامن زدند و به اصرار بر شعار «نابودی اسرائیل» تاکید کرده‌اند.

هرچند که راه‌پیمایی حکومتی روز قدس امسال به دلیل شیوع گسترده کرونا در ایران برگزار نمی‌شود و حتی طرح راهپیمایی «خودرویی» رئیس جمهور هم برگزار نخواهد شد اما گویا نیروهای تندرویی که فرصت فریادهای مرگ‌طلبانه در خیابان‌ از آن‌ها گرفته شده بی‌کار ننشستند و این‌بار در فضای مجازی چهره خشن و جنگ‌طلب خود را به نمایش گذاشتند. 

خبرگزاری فرانسه، امروز پنج‌شنبه اول خرداد ماه، گزارش داده است که تعداد زیادی از «وبسایت‌های اسرائیلی» مورد حمله سایبری قرار گرفتند و بر صفحه اصلی این پایگاه‌های اینترنتی تصاویری از «تل‌آویو در میان شعله‌های آتش» منتشر شده است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

هکرها هم‌چنین شعاری را منتشر کردند با این مضمون که «شمارش معکوس از بین بردن اسرائیل از مدتها پیش آغاز شده است.»

به گزارش خبرگزاری فرانسه مقامات فضای سایبری ملی در اسرائیل هم گفته‌اند که  تعدادی از شرکت‌های خصوصی که از یک سیستم عامل خاص استفاده می‌کردند «هک» شده‌اند اما آسیب ایجاد شده «ناچیز» بوده است.

روز گذشته هم سرلشکر محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه «انتفاضه فلسطین فراتر از سرزمین‌های اشغالی رفته و وارد مرحله‌ای سرنوشت‌ساز شده» مدعی شد: «زمزمه پایان اسرائیل در خیابان‌های تل‌آویو به گوش می‌رسد».

محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح  در پیامی که به مناسبت روز قدس منتشر کرده آمده است که امسال  «استوارتر و مصمم‌تر» از همیشه «شعار جاودان امام خمینی» در «محو اسرائیل از صفحه روزگار» و «راهبرد امام خامنه‌ای» مبنی بر «فلسطین از بحر تا نهر» را سر خواهند داد. 

رئیس کل ستاد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ادعا کرده که عمق راهبردی «گفتمان مقاومت فلسطین‌محور» با نفوذ فراگیر« اراده اشغالگران»  را به سستی کشانده است و این روزها «زمزمه پایان اسرائیل» را حتی در خیابان‌ها و پادگان‌های تل‌آویو به گوش می‌رساند.

این مقام نظامی مدعی شده است که «اخراج آمریکا از منطقه» مقدمه «نابودی اسرائیل» است.  

بیشتر از