کریستین رونالدو در باشگاه تمرینات یوونتوس حاضر شد

باشگاه‌‌های ایتالیا امیدوارند از ماه آینده رقابت‌ها را از سر بگیرند

رونالدو برنده پنج توپ طلا است-AFP

 کریستین رونالدو بعد از ۱۰ هفته غیبت، روز سه شنبه خود را برای انجام آزمایشات پزشکی به مرکز تمرینات یوونتوس معرفی کرد.

 این برنده پنج  توپ طلا، پس از بازگشت از زادگاهش پرتقال، که دوران قرنطینه خود را در آنجا سپری کرد، دو هفته را درخانه خود در شهر تورین گذراند. 

او از ۸ مارس که با کمک وی، بازیکنان سری آ، اینترمیلان را دو بر صفر شکست دادند، دیگر در کنار هم تیمی هایش نبود و پس از آن به جزیره شخصی خود مادیرا، در پرتغال پرواز کرد.

سری آ، یک روز پس از اعلان قرنطینه ملی دولت، متوقف شد. این لیگ امیدوار است در تاریخ ۱۳ ژوئن بتواند با توافقی با دولت، بازی ها را از سر بگیرد. دولت رویدادهای ورزشی را تا تاریخ ۱۴ ژوئن لغو کرده است.

وقتی رونالدو در حال راندن جیپش از راه رسید، با عکاسان، خبرنگاران و تعدادی از طرفدارانش که بیرون از مرکز تمرین در شهر تورین بودند، روبه رو شد. او اولین نفر از چندین بازیکن یوونتوس است که ایتالیا را در زمان قرنطینه ترک کرده بود، که اکنون به تیم باز گشته است. 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

مانند تمام بازیکنان سری آ، رونالدو باید تست کرونا بدهد و سایر آزمایشات بدنی را پشت سر بگذارد.

سه بازیکن یوونتوس - دنیل روگانی، بلیس ماتوییدی و پائولو دیبالا - که در زمان قرنطینه، نتیجه آزمایش کوید۱۹ مثبت داشتند، اکنون بهبود یافته اند.

رونالدو قبل از دوران قرنطینه در صدر جدول قرار داشت و در۲۲ بازی در سری آ ۲۱ گل به ثمر رسانده بود. درآخرین بازی خود قبل از تعلیق، رونالدو با گلزنی در یازدهمین بازی مستقیم خود در سری آ، هزارمین مسابقه رسمی خود را به ثبت رساند. این رکورد سری آ توسط گابریل باتیستوتا در سال ۱۹۹۴ ثبت شد و برابر با فابیو کواگلیارلا در فصل گذشته  بود.

در لیگ قهرمانان اروپا، یوونتوس باید در دور شانزدهم، باخت یک بر صفر دور رفت خود به تیم لیون را جبران کند.

در مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا، یوونتوس در اولین دیدار با آث میلان ۱-۱ با ضربه پنالتی رونالدو در وقت اضافه به تساوی رسید. 

© The Independent

بیشتر از ورزش