طراحان مد آمریکا خوش لباس‌ترین‌های سال را انتخاب کردند

از لباس‌های چاک‌دار تا کت وشلوارهای چشمگیر

شورای طراحان مد آمریکا، دوشنبه شب، مراسم اهدای جوایز مد سال ۲۰۱۹ را در موزه بروکلین نیویورک برگزار کرد.

این مراسم که از سال ۱۹۸۱ همه ساله برگزار می‌شود، یکی از مهم‌ترین وقایع در جهان مد است که از دستاوردهای طراحان مد و زیبایی، مدل‌ها و گزارشگران مد قدردانی می‌کند.

میزبانی مراسم امسال را کمدین‌های آمریکایی، حسن منهاج و جسیکا ویلیامز برعهده داشتند. یارا شهیدی، هنرپیشه، و تام فورد هم جوایز برندگان را اهدا می کردند.

در هجدهمین مراسم سالیانه شورای طراحان مد آمریکا، برَندون مکسوِل، جایزه بهترین طراح سال و جنیفر لوپز خواننده، جایزه نماد مد را دریافت کردند.

مری-کیت و اَشلی اولسِن جایزه بهترین زینت آلات را برای آرم تجاری لوکس اشان، «دِ روُ» ربودند و ریک اوئنز به عنوان بهترین طراح لباس مردانه انتخاب شد. 

در یکی از اتفاقات جالب مراسم، مایکل کُورس (طراح مد) با سخنانش دیان فُن فورستنبرگ، دبیر شورا را که قرار است به زودی سمتش را به تام فورد بدهد، غافلگیر کرد و مورد تقدیر قرار داد.

فون فورستنبرگ گفت: «بسیار خوشوقتم که شورای طراحان مد آمریکا را به مدت سیزده سال مدیریت کردم. دنیای مد بیشتر پیرامون ظهور خیره کننده می گردد، اما خداحافظی زیبا نیز به همان اندازه مهم است. نمی‌توانستم وداعی بهتر، ارتقایی چنین فریبنده و جانشینی بهتر از تام فورد آرزو کنم.»

© The Independent

بیشتر از مُد و زیبایی