بازگشایی استخر و رستوران کلوب مارالاگوی ترامپ در فلوریدا

ساختمان اصلی کلوب، از جمله هتل و اقامتگاه خصوصی رئیس جمهوری، بسته خواهند بود

کلوب مارالاگوی ترامپ در فلوریدا- Don EMMERT / AFP

بخشی از کلوب مارالاگو، متعلق به دونالد ترامپ، قرار است در آخر هفته پیش رو بازگشایی شود. قرار است استخر، جکوزی و رستوران این کلوپ به روی اعضایی باز شود که از قوانین فاصله‌گیری در اجتماعات پیروی می‌کنند. 

با تسهیل تدریجی مقررات و بازگشایی آهسته جنوب فلوریدا در اثنای همه‌گیری ویروس کرونا، اعضای این محل تفریحی و ورزشی، از طریق ایمیلی که بعدا به اطلاع واشنگتن پست هم رسید، درباره بازگشایی تاسیسات آن  مطلع شدند. 

طبق آن ایمیل، اعضای کلوب مارالاگو در جنوب فلوریدا که مایل به استفاده از تاسیسات آن هستند، باید از قوانین فاصله‌گیری در اجتماعات پیروی کنند و صندلی‌ها با فاصله دو متری از یکدیگر چیده شده‌اند. 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

اعضا همچنین باید حوله خود را همراه داشته باشند. 

این ایمیل می‌گوید که ساختمان اصلی کلوب، از جمله اتاق‌های هتل، محل غذاخوری اصلی و اقامتگاه خصوصی رئیس جمهوری، بسته خواهند بود.  

بازگشایی مقطعی کلوب دو ماه پس از بسته شدن به دلیل صدور دستور ماندن در خانه از سوی ایالت، در حالی است که ران دسانتیس، فرماندار فلوریدا، خواستار بازگشایی ایالت شده است. 

یک ماه پس از بسته شدن کلوپ، ۱۵۳ کارمند مارالاگو تعدیل شدند؛ تصمیمی که رئیس‌جمهوری بر اساس «نبود مشتری»، از آن دفاع کرده است. 

آقای ترامپ آن زمان گفت:‌ «هیچ درآمدی وجود ندارد. و شما نمی‌توانید صدها کارمند را در حالی که بیکار ایستاده‌اند، داشته باشید. مشتری وجود ندارد. اجازه پذیرش مشتری ندارید.» 

در حال حاضر، رستوران‌های ایالت فلوریدا می‌توانند با ۲۵ درصد ظرفیت خود کار کنند و آقای دسانتیس در حال تلاش برای افزایش این رقم به ۵۰ درصد است. 

طبق آخرین آمار، بیش از ۴۳ هزار مورد ابتلا به ویروس کرونا در فلوریدا شناسایی شده است و ۱۸۷۴ نفر بر اثر این ویروس جان باخته‌اند. 

© The Independent

بیشتر از جهان