سری جدید «دزدان دریایی کارائیب» و معمای حضور جانی ‌دپ

سری جدید دزدان دریایی کارائیب در مرحله پیش‌تولید قرار گرفته است

کمپانی دیزنی امیدوار است، جانی دپ به نوعی در نقش کاپیتان اسپارو بازگردد-AFP PHOTO / Tertius

دیزنی قصد دارد ساخت مجدد دزدان دریایی کارائیب را از سربگیرد، اما گزارش های متناقضی در مورد اینکه آیا جانی دپ در این فیلم حضور خواهد داشت یا نه، وجود دارد.

در سال ۲۰۱۸ استودیو دیزنی اعلام کرد فیلمی دیگر از این مجموعه پرمخاطب را می سازد و در حال حاضر گفته می شود کارن گیلان به ایفای نقش در آن خواهد پرداخت.

در زمان اعلام خبر تولید فیلم جدید، احتمال بازگشت کاپیتان جک اسپارو به دلیل ادعاهای «آمبرهرد» مبنی بر خشونت خانگی توسط جانی دپ، کمرنگ شده بود.

با وجود بیش از یک سال ازکنار گذاشته‌شدن وی از فیلم جدید، گزارش شده است که روسای دیزنی نظر خود را تغییر داده و به صورت جدی برای بازگشت وی به رایزنی مشغولند.

جانی دپ اخیرا شکایتی برای دریافت غرامت از امبر هرد به مبلغ ۵۰ میلیون دلار ثبت کرده است.

اکنون کمپانی دیزنی امیدوار است، جانی دپ به نوعی در نقش کاپیتان اسپارو بازگردد.

با توجه به اینکه مدیرتولید استودیو، شان بیلی، پیش از این گفته بود که می خواهد «انرژی و نشاط  تازه‌ای به این فیلم وارد کند»، به نظر می‌رسد نقش اسپارو فقط یک نقش کوچک باشد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

ادعا می‌شود که دیزنی ازطرح اولیه فیلم «تبدیل‌شوندگان، چرخش بامبلی» (Spin-off Bumblebee Transformers) استفاده می‌کند؛ شرکت فیلم پارامونت به دنبال نمایش این فیلم درسال ۲۰۱۸، مورد توجه زیادی قرار گرفت.

جانی دپ، نقش کاپیتان اسپارو را پنج بار در طول ۱۴سال در پنج فیلم ایفا کرده و مجموعا بیش از ۴.۵ میلیارد دلار درجدول فروش به دست آورده و آن را به دوازدهمین مجموعه فیلم (فرانچایز) بزرگ در تمام دوران تبدیل کرده است.

جانی دپ آخرین‌بار نقش کاپیتان جک را در سال ۲۰۱۵ در فیلم «مردهای مرده هیچ قصه‌ای نمی‌گویند» بازی کرد. 

بیشتر از فیلم