دزدان دریایی کارائیب بدون جانی دپ بازمی‌گردد

نویسنده سریال چرنوبیل برای فیلم جدید استخدام شده است

عکس از ایسکانیوز

دیزنی قرار است فیلم جدید «دزدان دریایی کارائیب» را بدون جانی دپ بسازد.

سازندگان فیلم جدید، کرگ مازین، خالق سریال «چرنوبیل» را همراه با تد الیوت، نویسنده با سابقه، به کار گرفته‌اند تا داستان جدیدی را برای قسمت بعدی آن خلق کنند.

رت ریس و پاول ورنیک، نویسندگان فیلم «ددپول» (Deadpool) دیگر در تیم نویسندگان این فیلم شرکت نخواهند داشت.

استوارت بیتی، نمایش‌نامه‌نویس فیلم اول، پیش‌تر تایید کرده بود که دوران جانی دپ به عنوان «کاپیتان اسپرو» به سر آمده است.

وی به تلویزیون دیلی‌میل گفت: «او بازی خیلی خوبی از خود ارائه داد و آشکارا آن شخصیت را از آن خود کرد، و حتی تبدیل به شخصیتی شد که از همه بیشتر به خاطر آن شناخته می‌شود. ایفای نقش کاپیتان اسپرو توسط وی، هم برای او و هم برای ما، بسیار عالی بود».

آقای بیتی ادامه داد: «با در نظر داشتن این موضوع، باید بگویم که از تمام شدن این دوران اخم به صورت نیاورید و به جای آن، از این رویداد خوشحال باشید. این واقعیت که آنها اکنون مشغول بازسازی فیلمی هستند که من خلق کرده‌ام ،به معنای آن است که من کارم را درست انجام داده‌ام. برای من باعث افتخار است».

جانی دپ ایفای این نقش را در پنج فیلم در طول ۱۴ سال بر عهده داشت. این پنج فیلم، در مجموع بیش از ۴.۵ میلیارد دلار در گیشه‌های سینماها فروش داشتند که آن مجموعه را تبدیل به ۱۲مین فیلم زنجیره‌ای پرفروش تاریخ سینما کرده است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

دیزنی امیدوار است که جری بروکهایمر تهیه‌کنندگی فیلم جدید را نیز بر عهده بگیرد.

آخرین فیلم این سری، «مردگان افسانه نمی‌سرایند» (Dead Men Tell No Tales) در سال ۲۰۱۵  منتشر شد و در آن زمان، هواکیم رونینگ، کارگردان فیلم، گفت، این «فقط شروع ماجراجویی نهایی» است.

بازی اخیر جانی دپ در فیلم‌ «جانوران شگفت‌انگیز: جنایات گرندلوالد» (Fantastic Beasts The Crimes of Grindelwald) با انتقاداتی روبه‌رو شد، چرا که این بازیگر در ماه می ۲۰۱۶ از جانب همسر سابق خود، امبر هارد، به خشونت خانگی متهم شده بود. او آن اتهامات را رد کرد و چند ماه بعد پیش از برگزاری دادگاه، با خانم هارد به مصالحه دست یافت.

جی‌کی رولینگ و دیوید ییتس نیز در آن ماجرا به حمایت و دفاع از این بازیگر برخاستند. آقای دپ در این زمینه گفت: «جی‌کی تمام مدارک را دیده و بنابراین می‌داند که من به ناروا متهم شده بودم و به همین‌ خاطر علنی از من حمایت می‌کند. اگر او حقیقت را نمی‌دانست، چنین اقدامی نمی‌کرد».

اولین فیلم  از زنجیره «دزدان دریایی کارائیب» با نام «طلسم مروارید سیاه» (The Curse of the Black Pearl) در سال ۲۰۰۳ اکران شد و ستارگان دیگری نظیر نایتلی، اورلاندو بلوم و جفری راش نیز در آن حضور داشتند.

این مجموعه فیلم بر اساس یک شهربازی با همین نام است و دیزنی امیدوار است با فیلم جدید خود «گردش در جنگل» (Jungle Cruise) که در پارکی جنگلی می‌گذرد و دوانی جانسون و جک ویتهال در آن به ایفای نقش می‌پردازند، به موفقیتی مشابه دست یابد. این فیلم در کریسمس امسال به نمایش درمی‌آید.

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

www.independent.co.uk/arts-entertainment/films/news/pirates

© The Independent

بیشتر از فیلم