آمریکا نیروی فضایی استخدام می‌کند

«شاید سرنوشت شما روی این سیاره نباشد»

«شاید سرنوشت شما در این سیاره روی این سیاره نباشد.»

این شعار تبلیغاتی نیروی فضایی ایالات متحده است که برای استخدام افراد در توئیتر منتشر شد.

این ویدئوی تبلیغاتی ۳۰ ثانیه ای مونتاژی است از جوانانی که به ستارگان نگاه می‌کنند، تصاویر راکت‌هایی که از آشیانه‌ها بلند می شوند و همگی با رنگ‌های آشنای سبز و نارنجی فیلم های محبوب پر ماجرا پوشیده شده‌اند.

در این ویدئو، علاوه بر آگهی استخدام در ارتش، افراد سرسخت ارتش در حالی که سعی می کنند به دوربین نگاه نکنند، در حال انجام وظایفشان هستند. در این آگهی همچنین نخستین تصاویر فضاپیمای «اکس ۳۷-بی» با قابلیت استفاده مجدد، نشان داده می شود.

باربارا بَرِت، دبیر کل نیروی هوایی ایالات متحده گفت: «این فضاپیمای قابل استفاده مجدد تاکنون پنج ماموریت انجام داده است.» 

وظیفه نیروی فضایی ایالات متحده که به دستور پرزیدنت دونالد ترامپ در ۲۰ دسامبر سال ۲۰۱۹ ایجاد شد، تبلیغ و حفاظت از کلیه برنامه‌های فضایی آمریکا از سیستم‌های دفاع موشکی گرفته تا عملیات ماهواره‌ای است.  

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

واکنش‌ها نسبت به شاخه جدید بزرگترین ارتش در تاریخ بشر متفاوت بوده است. نیروی فضایی با افشای اینکه افرادش به یونیفورم های استتار نظامی ملبس خواهند بود، مورد استهزا قرار گرفته، به این دلیل که یونیفورم استتار در فضا چندان فایده ای نخواهد داشت. 

در این میان، فیلمبرداری برنامه شبیه سازی شده نیروی فضایی آمریکا با شرکت استیو کارل تمام شده و قرار است روز ۲۹ ماه می در نتفلیکس به نمایش گذاشته شود. 

مقامات نیروی هوایی می گویند در جلب و استخدام افراد علاقمند مشکلی نداشته اند. 

خانم برت می گوید: «روند تقاضای استخدام (در نیروی فضایی) آغاز است.» 

آگهی انتقال از سایر شاخه‌های ارتش به نیروی فضایی، روز اول ماه می آغاز شد و تا آخر ماه ادامه خواهد داشت.

© The Independent

بیشتر از جهان