کرونا در آمریکا؛ مسافران بدون ماسک در فیلادلفیا از اتوبوس پایین انداخته شدند

 پلیس فیلادلفیا یک مسافر را به خاطر نپوشیدن ماسک از اتوبوس پیاده کرد 

پلیس شهر فیلادلفیا در آمریکا روز جمعه  یک مسافر را به خاطر نپوشیدن ماسک به زور از اتوبوس پیاده کرد.

همزمان با اجرای مقررات جدید حمایت از کارکنان ترابری و مسافران شهر، یک مقام رسمی در سازمان حمل و نقل شهری نیز مسافران دیگری را به علت نداشتن ماسک از اتوبوس پیاده کرده است. 

براساس مقررات جدید، کارکنان سیستم حمل و نقل عمومی حق دارند تا مسافران را به علت نداشتن ماسک صورت از سفر بازدارند. اما این  مقررات پس از حادثه مزبور لغو شده است. 

در این حادثه،‌ راننده اتوبوس در پی خودداری مسافر از پیاده شدن از اتوبوس با پلیس تماس گرفت. هر چند بعد از آمدن پلیس هم مرد مسافر همچنان حاضر به پیاده شدن نبود. او با مقاومت بیشتر محکم به اتوبوس چسبید.  

ویدیویی که از این حادثه منتشر شده، چند افسر پلیس را در حالی که ماسک به صورت داشتند نشان می دهد که دست و پای مرد مسافر را گرفته و در حال بیرون انداختن او از اتوبوس هستند. اگرچه او دستگیر نشد و احضاریه ای هم نگرفت. 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

ویدیوی دیگری که در توئیتر اتحادیه رانندگان ترابری فیلادلفیا منتشر شده نشان می دهد که درست قبل از این حادثه، یک مقام ناشناس در اتوبوس از مسافران بدون ماسک می خواهد تا اتوبوس را ترک کنند. 

سازمان ترابری جنوب شرقی پنسیلوانیا (SEPTA)‌ اوایل هفته جاری برنامه « سرویس خط نجات» را به منظور حفاظت از بهداشت و ایمنی کارکنان همزمان با ادامه فعالیت سیستم حمل و نقل معرفی کرده. بخشی از این طرح مسافران را ملزم به پوشیدن ماسک صورت هنگام سفر با وسایل حمل و نقل عمومی کرده است. 

© The Independent

بیشتر از جهان