گوئینت پالترو برای حضور در «مِت گالا» هزار دلار صرف لوازم آرایشی کرده است

این ستاره هالیوودی می‌گوید از شب قبل آماده شدن برای این ضیافت مد را آغاز کرده است

گوئینت پالترو از آماده شدنش برای حضور در ضیافت مد «مِت گالا»ی امسال گفته و اعلام کرده که بیش از هزار دلار صرف محصولات آرایشی کرده است.

برنامه خیریه «مِت گالا» که هر سال به استقبال نمایشگاه بهاری موزه متروپولیتن می‌رود، بی تردید یک رویداد بزرگ و عجیب است که ستارگان مشهوری در آن شرکت می‌کنند. تم مراسم امسال «کمپ» نام داشت و اشاره به مقاله‌های «سوزان سانتاگ»، فعال سیاسی آمریکایی داشت. مدعوین امسال نیز در همراهی با این تم لباس پوشیدند و روی فرش صورتی این مراسم قدم گذاشتند.

در بین صفوف ستارگان مشهور، خانم پالترو با لباس شب شیفونی که از سوی خانه مد فرانسوی مشهور «کلوئه» طراحی شده بود، دیده می‌شد.

می‌توان حدس زد که اکثر ستارگان دعوت شده به این مراسم ساعت‌ها وقت صرف چهره‌های مسحور‌کننده‌شان کرده بودند. در این میان اما خانم پالترو می‌گوید آماده شدن برای «مت گالا» را از شب قبل آغاز کرده است.

او در پست جدید که در وبلاگ آرم تجاری‌اش «گوپ» منتشر کرده، گفته است که ساعت ۱۰:۳۰ شب قبل برای آرامش و سم‌زدایی از بدنش در وان حمامش و در محلول «مارتینی» که روی وبسایتش به قیمت ۳۵ دلار به فروش می‌رود دراز کشیده است. و سپس از ماسک صورت مخصوص شب آغشته به گلیکولیک به قیمت ۱۲۵ دلار استفاده کرده است.

این ستاره برنده اسکار مینویسد: «من یک روزِ بسیار شلوغ کاری داشتم، پر از جلسات مختلف و پرواز‌های متعدد. بنابراین به این حمام نیاز داشتم.  من هر شب حمام می‌کنم، اما عاشق حمام «مارتینی» هستم، به خصوص زمانی که باید در یک رویداد بزرگ شرکت کنم. «مارتینی» شامل ۵ نوع نمک و روغن‌های اسانس شگفت انگیز است. فوق‌العاده است».  

صبح روز بعد٬ پالترو روزش را با نوشیدن یک لیوان «گوپ گلو» (GoopGlow) آغاز کرده، محصولی که در توضیحش آمده که برای طراوت فوق‌العاده صبحگاهی پوست به کار می‌آید.

پالترو در ادامه صحبتش در باره این محصول ۶۰ دلاری می‌نویسد: «این یک مراسم هر روزه است، اما زمانی که می‌خواهم خیلی زیبا دیده شوم، اهمیتش دو چندان می‌شود. این یک نوع پودر فوق العاده آنتی اکسیدان است که پوست را زنده میکند و اثرات قابل ملاحظه‌اش برای تمام روز قابل مشاهده است».

در روز «مت گالا» و تا پیش از شروع مراسم،  پالترو از مواد «تمیز کننده و درخشان‌کننده صورت» به مبلغ ۹۰ دلار، یک نوع «سرم گیاهی» به قیمت ۱۸۵ دلار و یک نوع اسانس به مبلغ ۲۲۵ دلار استفاده کرده است.

خانم پالترو آرایشش را ساعت یک بعد از ظهر شروع کرده است. مسئول آرایش او از محصولاتی شامل مداد چشم «کول»، خط چشم مایع و سایه چشمی استفاده کرده است تا به چشمانش حالت دودی ببخشد.

در پایان، درست پیش از رفتن به مراسم، یک شات هم ویسکی خورد تا بر شجاعتش بیافزاید. او می‌نویسد: «قبل از «مِت» باید ویسکی خورد».

«گوپ» اخیر اعلام کرد که قرار است نخستین نشست خود در حوزه سلامت را آخر ماه ژوئن در بریتانیا برگزار کند.

بهای بلیط عمومی هزار پوند (حدود هزار و ۲۷۵ دلار) است. بلیط‌های ویژه آخر هفته این مراسم نیز که شامل یک جلسه ورزش اختصاصی با «ترِیسی اندرسون» و دو شب اقامت در هتل «کیمتون فیتزروی» است، چهار هزار و ۵۰۰ پوند (حدود پنج هزار و ۷۳۰ دلار)اعلام شده است.  

در گذشته «گوپ» به خاطر «ارائه اطلاعات گمراه‌کننده و خطرناک» در مورد «محصولات بهداشتی» مورد انتقاد قرار گرفته بود.

یکی از این محصولات بحث برانگیز، مجموعه‌ای از سنگ‌های «سلامت» بود که مبلغ هر کدامشان نزدیک به صد دلار بود.

© The Independent

بیشتر از مُد و زیبایی