کورتنی کارداشیان برای غلبه بر اضطراب، «روان درمانی» می‌کند

LOS ANGELES, CALIFORNIA - NOVEMBER 03: Kourtney Kardashian and Kim Kardashian attend the 2018 LACMA Art + Film Gala at LACMA on November 03, 2018 in Los Angeles, California. Jesse Grant/Getty Images/AFP
Jesse Grant / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP

کورتنی کارداشیان ضمن پرده برداشتن از روش‌های‌ خود برای مقابله با اضطراب، گفته است که هفته‌ای «دو جلسه» روان‌درمانی دارد.

 این ستاره نمایش‌های واقع‌نما در مصاحبه اصلی این شماره مجله سلامت، با اشاره به اضطرابی که در گذشته گریبانگیرش بوده است، می‌گوید: «سه سال است در جلسات روان‌درمانی شرکت می‌کنم.»

«هفته‌ای یک بار دو جلسه روان‌درمانی دارم. هر هفته بی‌صبرانه منتظر آن روزم! فهمیده‌ام که با آگاهی داشتن از چنین مشکلاتی می‌توانم پیش از آن که بزرگتر شوند، تا حدودی آن‌ها را مهار کنم.»

کارداشیان می‌گوید که در جلسه‌های روان‌درمانی آموخته است که در لحظه‌های سخت‌، از خودش بپرسد: «قرار است از این ماجرا چه درسی بگیرم؟»

این زن ۴۰ ساله می‌گوید علاوه بر روان‌درمانی، ورزش، انجام فرایض دینی و روابط اجتماعی نیز به او کمک می‌کند تا اضطرابش را مهار کند.

او می‌گوید: «ورزش‌ هم می‌کنم و اگر بتوانم، هفته‌ای یک بار به کلیسا می‌روم. با دوستانم می‌روم و پس از آن می‌رویم جایی شام می‌خوریم. بیشتر اهل ماندن در خانه هستم، به همین دلیل باید خودم را مجبور به کارهای اجتماعی کنم!»

ستاره نمایش «پا به پای خانواده کارداشیان» در این مصاحبه پیرامون رابطه‌اش با رسانه‌های اجتماعی نیز صحبت کرد و گفت که محدود کردن وقتی که صرف این رسانه‌ها می‌کند، باعث شده است که حس بهتری داشته باشد.

کارداشیان گفت، شب‌ها گوشی‌اش را در حمام می‌گذارد تا در دسترسش نباشد و برای سه فرزندش هم (در استفاده از تلفن همراه) محدودیت زمانی تعیین کرده است.

بنیان‌گذار نام تجاری «پوش»، درباره تصمیمش به کم کردن زمانی که سر صحنه فیلم‌برداری صرف می‌کند، گفت که این برنامه زمانی باعث می‌شود بتواند بیشتر کنار فرزندانش باشد و مادری کند.  

او افزود: «ضمناً می‌خواهم وقت‌ و برنامه‌هایم دست خودم باشد تا بتوانم کارهایی انجام دهم که احساس رضایت بیشتری به من می‌دهند.»

در ماه ژوئیه ۲۰۱۹، کارداشیان اعلام کرد که تولد چهل ‌سالگی برایش اضطراب‌آور است، چون «آدم در این روز مجبور می‌شود بنشیند و با خودش فکر کند در زندگی به کجاها رسیده.»

او در یکی از قسمت‌های نمایش واقع‌نمای «خانواده کارداشیان» گفت: «خب، نمی‌دانم چرا این روز برایم اضطراب‌آور است؛ منی که این‌همه نعمت دارم و قاعدتاً باید خیلی احساس خوش‌بختی کنم.»

© The Independent

بیشتر از زندگی