تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در بریتانیا رشدی ناگهانی داشت

موارد ابتلا به ویروس کرونا در بریتانیا به ۸۵ نفر رسید

با احتساب موارد قبلی تاییدشده در ایرلند شمالی، ولز و اسکاتلند، شمار کلی موارد ابتلا در بریتانیا به ۸۵ نفر رسیده استDANIEL LEAL-OLIVAS-  AFP

موارد ابتلا به ویروس کرونا در بریتانیا به ۸۵ نفررسید. از زمان شیوع بیماری در این کشور، این بزرگترین جهش شمارش مبتلایان در یک روز به شمار می‌رود. 

پرفسور کریس ویتی، بالاترین مقام بهداشتی انگلیس گفت:‌ «از ساعت ۹ صبح امروز ، جواب آزمایش ۳۲ مورد جدید در انگلیس به بیماری کووید-۱۹ مثبت از آب درآمد.» 

او گفت:‌ «۲۹ بیمار که اخیرا به کشورهای شناخته شده‌ با موارد بالای ابتلا سفر کرده بودند یا از مناطقی که کانون ویروس است بازدید کرده بودند، شناسایی شده‌اند. بیماران دیگر در بریتانیا ویروس را گرفته‌اند و هنوز مشخص نیست که آیا مستقیما ویروس به آنان سرایت کرده یا این که به شکل غیرمستقیم و از طریق فردی که به تازگی از سفر خارجی بازگشته است. این مسئله و شناسایی مسیر حرکت ویروس در دست تحقیق است.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

 به گفته این مقام مسئول‌: «شمار کلی موارد تاییدشده در انگلیس حالا ۸۰ نفر است. با احتساب موارد قبلی تاییدشده در ایرلند شمالی، ولز و اسکاتلند، شمار کلی موارد ابتلا در بریتانیا به ۸۵ نفر رسیده است.»

© The Independent

بیشتر از جهان