حمایت هلن میرن از تصمیم مگان مارکل برای جدایی از خاندان سلطنتی

این بازیگر شناخته شده می‌گوید مگان مارکل فرد خوش‌خلقی به نظر می‌رسید

هلن میرن در مراسم گلدن گلوب در لس آنجلس آمریکا، ژانویه ۲۰۲۰- KEVIN WINTER/GETTY/AFP

هلن میرن، ضمن ستایش دوشس ساسکس، گفته است او «عضوی جدید و عالی در خاندان سلطنتی بود».

هلن میرن در گفت‌وگو با نشریه «ورایتی» گفت که او تصمیم مگان مارکل را در مورد کناره‌گیری از زندگی سلطنتی «تحسین» می‌کند، حتی اگر گونه‌ای «خسران» باشد.

این بازیگر ۷۴ ساله افزود: «مگان مارکل عضو جدید و عالی خاندان سلطنتی بود، فردی دلپذیر، رئوف، خوش‌خلق، با رفتاری درست و چشمگیر. چه عضو جدید دوست‌داشتنی‌ای! به نظر نمی‌رسید فردی عصبی باشد.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

هلن میرن که به خاطر بازی در نقش ملکه انگلستان در فیلم «ملکه» سال ۲۰۰۶ جایزه اسکار گرفت، گفت از تصمیم مگان و دوک ساسکس برای اسکان در یک کشور خارجی حمایت می‌کند.

میرن افزود: «فکر می‌کنم این نوعی خسران است، اما در عین حال تصورم این است که غریزه‌شان در این مورد کاملا درست عمل کرده است. فکر می‌کنم همه چیز درست خواهد شد و سنت‌گراها در رسانه‌های عوام‌پسند سرانجام با این مصیبت که کسی را ندارند که مدام به او حمله کنند، کنار خواهند آمد. احتمالا قربانی دیگری پیدا خواهند کرد... شاید خودم.»

اظهارات هلن میرن در پی اعلامیه شاهزاده هری و مگان مارکل ایراد شده است که کمتر از یکسال پس از آغاز تارنمای خود، گفته‌اند که عبارت «سلطنتی» (رویال) را از روی آرم تجارتی‌شان، «ساسکس رویال»، حذف خواهند کرد.  

این تصمیم، خلاف برنامه‌های آن‌ها برای ایجاد یک بنیاد خیریه است و تنها دو ماه پس از آن اتخاذ شده است که این زوج در صدد برآمدند آرم تجارتی «ساسکس رویال» را برای این بنیاد انتخاب کنند.

سخنگوی هری و مگان گفت: «هرچند دوک و دوشس روی طرح یک نهاد خیریه تمرکز کرده‌اند، با توجه به مقررات دولت بریتانیا در ارتباط با استفاده از کلمه «سلطنتی» (رویال)، توافق شده است که این نهاد در هنگام شروع کارش در فصل بهار، عنوان بنیاد سلطنتی ساسکس را بر خود نداشته باشد. دوک و دوشس ساسکس قصد ندارند عنوان «ساسکس سلطنتی» (ساسکس رویال) را پس از بهار ۲۰۲۰ مورد استفاده قرار دهند.»

هری و مگان از تاریخ ۳۱ مارس رسما از خاندان سلطنتی انگلستان جدا شدند و دفترشان در کاخ باکینگهام در اول ماه آوریل بسته خواهد شد.

© The Independent

بیشتر از زندگی