التون‌جان صحنه را با گریه ترک کرد

این ستاره ۷۲ ساله وقتی به دلیل سینه پهلو نتوانست برنامه اجرا کند زد زیر گریه و از صحنه خارج شد

التون جان خواننده و آهنگساز انگلیسی- فوریه ۲۰۲۰- Mark RALSTON / AFP

التون جان در یکشنبه شب (۱۶ فوریه) پس از آن که دیگر نتوانست به خواندن ادامه دهد، با گریه صحنه را ترک کرد.

در جریان آن کنسرت که در ورزشگاه مونت اسمارت (Mount Smart Stadium) در شهر آکلند در نیوزیلند برگزار می‌شد، التون جان در میانه برنامه مجبور شد اجرای خود را متوقف کند.

سر التون جان به حضار گفت: «متاسفم، خیلی خیلی متاسفم، ولی صدایم خاموش شد.»

بعد از آن و به‌رغم تشویق حضار، این ابرستاره ۷۲ ساله زیر گریه زد و کمی بعد همکارانش آمدند وکمکش کردند تا از صحنه خارج شود.

در آغاز برنامه، سر التون جان خبر داده بود که اخیرا به بیماری «سینه‌پهلو» مبتلا شده است که بیماری عفونی در مجرای تنفسی است.

بعدتر، این خواننده در اینستاگرام به هواداران خود گفت که به خاطر آن وضعیت «عمیقا ناراحت» شده است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

او نوشت: «می‌خواهم از تمام کسانی که امشب در برنامه آکلند شرکت کردند، تشکر کنم. من کمی پیش‌ترهمین امروز به بیماری سینه‌پهلو مبتلا شدم ولی مصمم بودم که بهترین اجرای در حد توانم را برای شما برگزار کنم. موسیقی نواختم و از صمیم قلب خواندم، تا جایی که دیگر صدایم نمی‌کشید. خیلی ناامید شدم و عمیقا ناراحت و متاسف هستم. تمام تلاش خودم را کردم. تشکر از شما به خاطر حمایت بی‌نظیر و عشقی که در طول برنامه امشب به من نشان دادید. تا ابد قدردان شما خواهم بود. عشق. التون.»

برنامه آکلند التون جان بخشی از تور «300-date Farewell Yellow Brick Road» او بود که آخرین اجرای او پیش از بازنشسته شدن است.

در مستندی جدید با نام «التون جان: بدون سانسور» (Elton John: Uncensored) این خواننده فاش کرد که وقتی بعد از جراحی سرطان پروستات، به یک ویروس عفونی مبتلا شد و «فقط ۲۴ ساعت با خفه شدن فاصله» داشت و گفت آنقدر مریض شده بود که بعد از بهبودی، باید «دوباره راه رفتن را از نو یاد» می‌گرفت.

© The Independent

بیشتر از زندگی