ایوانکا ترامپ در لباس‌هایی فاخر برگرفته از فرهنگ و سنت هند

مهمانان سرشناس برای شرکت در مراسم پیش از ازدواج پسر موکش آمبانی، ثروتمند‌ترین مرد آسیا، به گجرات هند رفته‌اند

ایوانکا ترامپ به همراه همسرش، جرد کوشنر و دخترش آرابلا در جشن‌های پیش از عروسی آنانت آمبانی در هند-REUTERS

آنانت آمبانی، وارث میلیاردر هندی، و رادیکا مرچنت، نامزد او، در همین آخرهفته‌ای که گذشت، جشن‌های مجلل سه‌روزه پیش از ازدواجشان را در هند برگزار کردند. برای شرکت در این جشن‌ها، مهمانان مشهوری از سراسر جهان دعوت شده بودند که خانواده ایوانکا ترامپ هم یکی از این مهمانان شناخته‌شده محسوب می‌شدند.

ایوانکای ۴۲ ساله و همسرش جرد کوشنر که ۴۳ سال دارد، به همراه دختر ۱۳ ساله‌شان، آرابلا، این مراسم را یک رویداد خانوادگی تبدیل کردند.

ایوانکا برای شرکت در اولین شب جشن، یک ساری نقره‌ای‌طلایی از خانه مد فاخر مانیش مالهورتا (MANISH MALHOTRA) به تن داشت که آن را با جواهراتی از همین خانه مد تزیین کرده بود. او موهایش را دم‌اسبی بسته بود تا گوشواره‌های الماس‌نشان بزرگش را به نمایش بگذارد. کوشنر نیز برای این مراسم کت‌شلواری از خانه مد مانیش مالهورتا با طرح و برشی به سبک هندی به تن داشت و آرابلا پیراهن آبی‌رنگ پرزرق‌وبرقی از نشان تجاری زویی (Zoe) پوشیده بود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این خانواده در شب دوم جشن، ظاهری خیره‌کننده‌تر را به نمایش گذاشتند. ایوانکا برای این شب، لباس دوتکه سفیدی از کارهای مانیش مالهورتا را برگزیده بود که عضلات شکمش را به نمایش می‌گذاشت. او بالاتنه کوتاه و ملیله‌دوزی‌شده لباس و دامن بلند آن را با زمردهای زیبای این خانه مد و جواهر هماهنگ کرده بود و یک گردنبند چشمگیر زمرد و الماس، گوشواره‌ و یک مانگ تیکا (Maang Tikka/ تکه جواهری که هندی‌ها برای تزیین پیشانی و جلو سر استفاده می‌کنند) با سنگ‌های مشابه آویخته بود.

آرابلا نیز با پوشیدن یک ساری طلایی کمرنگ با ملیله‌های درخشان از خانه مد آرپیتا مهتا، ظاهری به سبک سنتی هند داشت و کوشنر هم یک تونیک سرمه‌ای روی شلوار سفید پوشیده و آن را با جفت کتانی تزیین‌شده تکمیل کرده بود.

ایوانکا ترامپ برای آخرین روز این مهمانی در روز یکشنبه، لباس زرد پرزرق‌وبرق جذابی از مانیش مالهاترا را با سبک دخترش هماهنگ کرد. این طراح مد سابق در این روز بار دیگر لباسی دوتکه‌ پوشید که این بار به رنگ پسته‌ای روشن بود و دامن آن گلدوزی‌هایی پرکار داشت. او شال نازک بلندی به نام دوپاتا هم روی شانه انداخت که با گلدوزی‌های سفید پوشیده شده بود.

آرابلا در روز سوم، با پوشیدن یک لباس دوتکه بدون بند خود را شبیه مادرش آراسته بود. البته دختر نوجوان ایوانکا زیورآلات خاصی نیاویخت اما ایوانکا از یک گردنبند طوقی شکل (چوکر) پهن و گوشواره‌های همسان برای تکمیل سبکش استفاده کرد.

ایوانکا و خانواده‌اش به همراه مهمانان سرشناس دیگر نظیر مارک زاکربرگ و بیل گیتس، در مراسم سه روزه پیش از ازدواج پسر موکش آمبانی، ثروتمند‌ترین مرد آسیا، در گجرات هند حضور دارند.

جشن‌های پیش از ازدواج آنانت آمبانی، پسر ۲۸ ساله موکش آمبانی که سال ۲۰۲۳ با رادیکا مرچنت، عشق دوران کودکی‌اش، نامزد کرده بود، از روز جمعه آغاز شد و به مدت سه روز ادامه داشت. در این جشن، ریانا هم برنامه اجرا کرد.

موکش آمبانی، ثروتمند‌ترین مرد آسیا و سرمایه‌داری مشهور در حوزه نفت و مخابرات است. خانواده آمبانی با دارایی به ارزش خالص ۸۵ میلیارد پوند مجموعه شرکت‌هایی بزرگ در بخش‌های نفت، خرده‌فروشی، مخابرات و خدمات پخش دیجیتال را اداره می‌کنند.

بیشتر از مُد و زیبایی