تحصیل و تربیت فرزندان؛ تحمل کیم کارداشیان در برابر کانیه وست تمام شده است

کانیه به آموزش استاندارد اعتقادی ندارد و به فرزندانش گفته که رفتن به مدرسه ضروری نیست

کیم کارداشیان و فرزندانش نورث، ۱۰ ساله، سینت، ۸ ساله، شیکاگو، ۶ ساله و سام، ۴ ساله-facebook/kimkardashian

کیم کارداشیان از همسر سابقش، کانیه وست، خواسته است که مسائل مربوط به فرزندانشان را از شبکه‌های اجتماعی دور نگه دارد. وست در اینستاگرام به کیم التماس کرده بود تا فرزندانشان را از مدرسه «جعلی» افراد مشهور بیرون بیاورد!

به گزارش «پیج سیکس» (PAGE SIX)، یک منبع آگاه به رسانه‌ها گفت کیم فرزندان خود - نورث، ۱۰ ساله، سینت، ۸ ساله، شیکاگو، ۶ ساله و سام، ۴ ساله- را در مدرسه خصوصی سیرا کنیون لس‌آنجلس ثبت‌نام کرده که «مدرسه فوق‌العاده‌ای» است و فرزندان آن‌ها به «ثبات» در میان دوستان، معلمان و اطرافیان خود نیاز دارند. این منبع آگاه می‌گوید: «کیم هرگز بچه‌ها را از پدرشان دور نکرده است.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

به دلیل سبک زندگی کولی‌وار وست ۴۶ ساله که با همسرش بیانکا سانسوری زندگی می‌کند، بچه‌ها باید مدام با هواپیما سفر کنند تا بتوانند با پدرشان، در هر جای دنیا که باشد، وقت بگذرانند.

این منبع افزود: «وست خانه ثابتی ندارد و این امر بر اهمیت لزوم ثبات برای بچه‌ها، که در لس‌آنجلس که آنجا زندگی می‌کنند، می‌افزاید. کیم همیشه روی آنچه به نفع آن‌هاست پافشاری می‌کند.»

وست معتقد است که فرزندانشان باید در «مدرسه دوندا»ی نامعتبر خودش، که با پرونده‌های قضایی متعدد درگیر است، تحت نظر «آموزگاران نامعتبر» باشند.

این منبع آگاه خاطرنشان می‌کند که کارداشیان قبلا به بچه‌ها اجازه می‌داد در فعالیت‌های بعد از مدرسه در دوندا شرکت کنند، اما پس از تعطیل شدن مدرسه این روند هم متوقف شد.

این منبع می‌افزاید: «کانیه به طور کلی به آموزش استاندارد باور ندارد و به فرزندانش گفته است که رفتن به مدرسه ضروری نیست.»

کارداشیان از تنش‌های همیشگی و از اینکه همسر سابقش مدام نام مدرسه بچه‌ها را به زبان می‌آورد خسته شده است، چون با این کار نگرانی‌های امنیتی و ایمنی درمورد فرزندانشان تشدید می‌شود.

روز گذشته وست در اینستاگرام خود پستی منتشر کرد تا مخالفت خود را با درس خواندن بچه‌ها در سیرا کانیون اعلام کند. او ادعا کرد که این مدرسه خصوصی «مدرسه‌ای جعلی برای افراد مشهور است که «سیستم» از آن استفاده می‌کند.»

او افزود: «دیگر همه می‌دانند که «سیستم» اسم رمز چیست. سیستم مرا از پدرم محروم کرد. سیستم مرا از فرزندانم محروم کرد.»

وقتی این زوج سابق در اکتبر ۲۰۲۲ طلاق خود را نهایی کردند، توافق کردند که در صورت اختلاف در مورد فرزندانشان، در جلسات میانجیگری شرکت کنند. اگر هریک از طرفین در این جلسات شرکت نکرد، آن کسی که شرکت‌ کرده است درمورد بچه‌ها تصمیم خواهد گرفت. کیم و کانیه اغلب درمورد نحوه تربیت فرزندانشان با هم اختلاف نظر دارند و کانیه همواره علیه روش‌های تربیتی کیم‌ اظهارنظر می‌کند.

وقتی طلاق نهایی شد وست تلاش کرد بچه‌هایش در آکادمی دوندا، که زیرنظر خودش اداره می‌شد، تحصیل کنند اما نتوانست کیم را قانع کند. طبق این توافق، فرزندان نمی‌توانند قبل از پایان دبیرستان، یعنی تا ۱۹ سالگی، بدون رضایت والد دیگر یا حکم دادگاه، بیش از ۹۶.۵ کیلومتر (۶۰ مایل) از خانه کیم در هیدن‌هیلز دور شوند.

شیوه استفاده از شبکه‌های اجتماعی یکی دیگر از موارد اختلاف این دو است. کیم اگرچه اغلب به دختر بزرگش نورث اجازه می‌دهد که در شبکه‌های اجتماعی حاضر باشد اما محدودیت‌هایی که بر او اعمال می‌کند مورد قبول کانیه نیست.

از سوی دیگر، با اینکه کیم کارداشیان درباره پوشش و رفتار همسر فعلی کانیه اظهارنظر نکرده است، انتشار تصاویر نیمه‌برهنه و شکل ظاهر شدن بیانکا سینسوری در جامعه نگرانی‌هایی را برانگیخته است. آخرین بار وقتی کانیه وست تصاویر تقریبا برهنه‌ای از بیانکا با پوششی که به طور مشخص به نوعی از رابطه جنسی اشاره می‌کرد منتشر کرد، کاربران شبکه‌های اجتماعی به او یادآور شدند که الگوی مناسبی برای دو دختر نوجوانش نیست.

 کیم کارداشیان قبلا گفته بود بزرگ کردن فرزندانشان با کانیه سخت است و او خود را برای روزی که فرزندانش از او درباره حاشیه‌های زندگی پدرشان سؤال کنند «آماده» خواهد کرد.

بیشتر از زندگی